Discussie gevraagd! "Ik geef les, maar....."

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:06

Ik geef niet echt les, maar wordt weleens gevraagd te helpen op stal als iemand tegen een bepaald probleem aanloopt met zijn paard of pony. Of ik stap er zelf op, of ik geef wat aanwijzingen vanaf de grond. Echt les wil ik het dus niet noemen. Dit zijn overigens mensen die verder gewoon les hebben van een gediplomeerde instructeur.
Ook heeft er een tijdje een meisje van 10 een uurtje in de week op Jordy gereden, mede om over haar angst heen te komen. Die gaf ik wel 'les' als ze erop zat, maar dat waren meer oefeningen om het vertrouwen te vergroten en weer lol te krijgen in het paardrijden.
Deze zomer gaat ook het geestelijk en lichamelijk gehandicapte zusje van een vriend van mij op Jordy rijden (manege vind ze niet leuk), dit zal blijven bij een beetje 'rondhobbelen' in de bak. Dat kan ik naar mijn mening prima zelf doen.

Run free Jordy.... 1997 - 2021


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 7 bezoekers