ow...die handen (grrr)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:20

rhijnauwen"]
[quote="Lydiia schreef:
Voor het eerst dat ik het hoor rhijnauwen, maar het lijkt me wel een goede tip! Lachen

Bloos maar ik heb nog veel meer van dit soort 'trucjes'hoor (vraag maar aan mijn leerlingen, die worden er af en toe gek van Haha! ) colaglazen dragen, kuikentjes bewaren, krant dragen..... Knipoog en dan heb ik het echt over paardrijles geven hoor Haha!
[/quote]
Ja inderdaad, dat van die kuikentjes, die kennen we. *LOL* Ze zijn alleen aan het uitgroeien naar volwassen kippen. Moet je zeggen.........dat zit niet echt lekker hoor Bloos! hi hi hi hi auw........... Bloos

Dressuur Z2+2
Springen B+8


Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:45

rhijnauwen"]
[quote="Ghani schreef:
verdikkinkje aanbrengen op het punt op je teugels.. waar je je handen moet houden tijdens het rijden.. (bijv. met plakband of een elastiekje) en dan voel je met rijden precies waar je je hand moet houden *LOL* probeer het eens.. misschien werkt het wel bij je.. Lachen


je kunt ook de zadelmaker leertjes laten zetten op de plaats waar je de teugels vasthoudt, of met springteugels gaan rijden

die kuikentjes...tja die worden warmgehouden tussen zadel en been, als je klemt gaan ze dood, als je je benen los langs het paard laat hangen blijven ze lekker warm! Eusebio heeft ze dus lekker warm gehouden en nu zijn ze blijkbaar gegroeid, tijd voor nieuwe kuikens!!(het gaat er dus gewoon om dat de ruiter niet gaat klemmen met zijn benen! dat zelfde is eigenlijk het verhaal van de krant!)
[/quote]
De kuikentjes werkte erg goed, omdat ik heel snel mijn knieen kapot rij, Verdrietig is dit dus DE oplossing. Rhijnauwen neem je vanavond een paar nieuwe baby-kuikentjes mee? *LOL*

Dressuur Z2+2
Springen B+8

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 36 bezoekers