eigenwijze tinker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:18

Pellie"]
[quote="emmelske schreef:
ja ik heb er ook 2, de moeder van dit veulen is echt een hele leuke tinker, en is ook niet zo lomp, maar ik heb het veulen (luna) al heel vaak gelongeerd en dat ging heel goed, totdat ze dit had uitgevonden, ze heeft een paar maandenlang bij de blue jackeroo stables gestaan bij een ander veulen, maar ik ben het er niet mee eens dat ze met haar leeftijdsgenootjes in het land moet staan, aan het werk moet ze Haha! Lachen
nu kan ze alles nog goed leren, en wat heb ik anders ook aan haar, stappen aan een halstertouw en halthouden kan ze al heel goed, ze heeft ook al mee gedaan aan een lesje horsemanship en dat ging heel goed, maar de laatste week is ze erg vervelend (Emma)


Ik heb het veulen wel eens zien staan bij Sil, leuk beestje. Maar wat je nu zegt is de grootste onzin, sorry dat ik het zeg.
Citaat:
en wat heb ik anders ook aan haar,
je hoeft nog niks aan haar te hebben. Liefde geven, goed verzorgen en zorgen dat ze braaf aan het halstertouwtje meeloopt, hoefjes geeft. That's all.
Citaat:
maar ik ben het er niet mee eens dat ze met haar leeftijdsgenootjes in het land moet staan, aan het werk moet ze Haha! Lachen
jij kan het er wel niet mee eens zijn maar hoeveel mensen zie je met veulens werken??? Misschien valt nu het kwartje?

Ik kan er niks aan doen maar wordt erg verdrieitg bij zoveel domheid, want onwetendheid kan ik het niet noemen. Verdrietig
[/quote]

Ik ben het helemaal met Pellie eens Scheve mond

Gillian


Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:28

Denk jij dat andere paarden van die leeftijd ook gelongeerd worden... Verward
Als ze een verstandige baas hebben die om hen geeft, staan ze in de opfok waar ze kunnen spelen en opgroeien met soortgenoten. Jij begrijpt het echt niet Lips are sealed

Gillian

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:02

Geen grapje helaas Scheve mond
Verder zijn alle voordelen van een jong paard in de opfok doen, al genoemd Lips are sealed

Gillian

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:06

Jullie komen binnenkort nog wel meer nadelen tegen van het niet in de opfok doen van dit paard...

Gillian

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:53

Ik kan hier wel een weerwoord op geven maar dan wordt het een welles/niettes spelletje, het is jullie paard, ik heb mijn mening geven...

Gillian

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:19

Ik vind het ook behoorlijk verwarrend Tong uitsteken

Gillian

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:58

En jullie gebruiken beide de gebruikersnaam "emmelske" Verward
Waarom geen twee accounts aanmaken, is veel duidelijker Clown

Gillian


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 49 bezoekers