galopswissel hoe te doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:32

claudia23 schreef:
Tips zijn welkom!


Mijn tip is om even met de eigenaar kort te sluiten of hij/zij het wel goed vindt dat je zelf aan het experimenteren bent met de "knopjes" die op het paard zitten. Ik kan me nl. voorstellen dat die daar niet gelukkig mee is.

Ik laat zelf ook wel eens iemand anders op mijn paard rijden, maar vraag ze altijd om van een paar dingen af te blijven; de changementen en de spin. Daarmee kun je door verkeerd gebruik echt e.e.a. verpesten, dus dat heb ik echt liever niet. (lees: dat is verboden, maar dat klinkt zo streng)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 08:51

Zep schreef:
Mijn God, alsof je met een paar wissels dat hele paard kunt verknoeien.


Nou Zep, misschien ben jij zo'n goeie ruiter die dat meteen weer rechtbakt, maar ik persoonlijk dus niet. Als iemand een paar keer in de week op Mileen zou komen rijden en haar gewoon lekker makkelijk ongelijk zou laten omspringen, dan heb ik echt de grootst mogelijke moeite om dat er weer uit te krijgen en 'm weer mooi gelijk te laten springen hoor.... 't Heeft me al moeite zat gekost om het er zelf in te krijgen. Laat staan als terwijl ik probeer om het netjes te houden, iemand anders een paar keer in de week iets totaal anders zou doen. IK zou dat niet meer kunnen fixen....

Dus misschien zijn het in plaats van belerende vingertjes wel gewoon ruiters die hun uiterste best doen om iets voor elkaar te krijgen, wat jij als sterruiter misschien wel met twee vingers in je neus en je andere hand voor je ogen gewoon even doet.......


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 08:53

Zep schreef:
.... en als je hem eenmaal aan het naspringen hebt heb je dat er nog niet zo snel weer uit..


En zo te zien ken zelfs jij dat probleem..... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 15 bezoekers