mijn fjord loopt op de "voor hand"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

mijn fjord loopt op de "voor hand"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 08:15

hey ik kreeg laatst reacties dat ik een rij foto had geplaatst dat royena te veel op de voorhand liep, en in de teugels leek te hangen.
Dat van die teugels is bij mij bekend het word (vind ik dan) al stukke minder, telkens met zo zachtmogelijke hand rijden en hopen dat het overgaat, maar zeker veel voorwaartsrijden werd mij gezecht dit helpt dus een beetje.. maar iemand nog meer tips Verward ze is nu 7 en ik vind dat ze dat nu wel moet kunne Schijnheilig

en dat op de voorhand lopen zij laatst iemand tegen mij dat ik in de galop zat maar in de draf was me dat nog niet opgevallen, wat kan je daar nou aan doen dan?? in de galop moest ik dr in houden en op mijn been rijden en dat werkt wel, ze galopeerd nu veel lekkerder Pling

nou iemand tips, heb nl geen les meer (kan ik niet betalen) en wil wel netjes blijven rijden Tong uitsteken

alvast bedankt

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"


roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 16:10

bedankt voor het cometaar, ehe dat met dat ze 7 is bedoelde ik niet dat ze alles zo maar al kan hoor (hihi dat snap ik ook wel) maar daar bedoelde ik mee dat ze niet zo jong meer is Cool

verder is het punt van de les dat ik dan naar een andere plek moet gaan of die gene hier moet komen en dat kost dus wel wat exstra, aan gezien daar rijskoste dan overkomen en ik t niet echt zelf aan tijd heb om dr heen te gaan (dan moeten me ouders rijden en dat is nog al vaak een probleem )
dus vandaar...

ik vind zelf niet dat ik zo geweldig rijd, heb mijn paardje ook niet voor de dresuur (dat is er een beetje bij gekomen) maar als recratie paardje.
De galop is nu hellemaal goed gekomen... volgens de volwassenen op stal.
ik heb gevraagt of ze ook gewoon op de voorhand liep maar dat vonden hun al heel veel minder als bij de galop.
ik heb met een volwassenen besproken dat zij mij afentoe wel eens aanwijzingen zou geven dus hopen dat t nu goed komt.

ene trouwens, is het heeel slecht als je paard op de voorhand loopt (doet t pijn ofzo?) wand daar gaat t eigenlijk om Schijnheilig

ik hoop dat jullie t snappe... groetjes roos

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 16:29

owe ja hier nog een foto mischien dat iemand daar wat aan kan zien??
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YwAxA80f41GVveqJzXBV*NlMuuYZxu2OouOYL7WGSXo0f5ffNoG47oP2ErG25ov2gKaZsx*MFkoueRoHFyZrnkqvoP8IdWkuJEu*ta0dgohYfI6riT3MJmNxRLoGhCxtK4xbs1eY2u0OeHLJ5NBqlQ/foto's%20royena%20031.jpg?dc=4675459946454794640[/img]

en nog wat dan kan je t mischien wat beter zien lijkt mij..

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YwAcA88ffFKVveqJzXBV*NlMuuYZxu2OramS30sdCRxwzmQ2ecfQTcmIXj5AdBydGzcEh5ZoRer7do7y*z9fE!n!fB81ib7MtXDbSaDGjWisw!YMUw8UwUfAZcgXbTNeZySo*zq6pDSOHd5e6JK6Gw/foto's%20royena%20024.jpg?dc=4675459949007755016[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YwA*A88ff1KVveqJzXBV*NlMuuYZxu2OvTZLDXcLXQprv0gLgbYo6QfL2Z15Rlmd5qGBHbf2A8idYjRE16Sym!it9M4uAwflRyd5dOPyVf!7QbpFjlOa*38H8JE79zLqxjGncAEacMRNTb4NWDyALQ/foto's%20royena%20051.jpg?dc=4675459957351058269[/img]

nou ja alsjeblieft

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 20:04

hihi, dus eigenlijk is het niet "verzelijk"(als je dat zo mag omschrijven) als je paard (zo als die van mij) op de voorhand loopt....
ik ben idd niet heel actief in de dressuur natuurlijk doe ik wel wat aan dresuur rijd aan de teugel (atans doe poging tot hihi) en wijk wel eens wat, maar wedstrijden doe ik niet en ben ik ook nog niet echt van plan... daar is ze ook niet voor gekocht en gebouwd... vind ik zelf.
ze heeft vroeger veel voor de kar gelopen zou het daardoor ook kunne?

ehe dat van dat slijten, zou dat ook kunnen als ik zo rijd met mijn paardje, wand dat is nl niet mijn bedoeling (dat ze slijtage oploopt)
maar dat is logies toch?

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 21:49

tja, ik ga zeker kijken of ik les kan krijgen, buiten dat ik er veel van leer is het ook goed voor de pony (lijkt mij)
maar bedankt voor het cometaar.
groetjes mij

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers