naar buiten kijken op de rechterhand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:14

Citaat:
dit doe je door echt alleen druk te houden op je binnenhand... buitenteugel los laten!!!


?????????????????? Hoe rij jij in hemelsnaam een wending????

Citaat:
Eerst zorgen dat ie recht wordt, dus spieren aan beide kanten even lang, dan kun je hem gaan buigen.


Kan je een paard zuh spieren langer maken dan?! Dacht dat je ze trainde door te rekken, niet langer maken.

En ik denk niet dat jouw paard alleen in zijn nek vast is maar in zijn hele lichaam. Zou em sowieso beter voor het been proberen te krijgen (pasje opzij, naar voren en terugrijden op het been, etc.)... denk dat je dan al een klein eindje verder komt. Let wel op dat je met oefeningen je hand soepel houdt. Anders hou je em te strak en wordt ie alleen maar minder in de mond en lichaam.
Let ook niet alleen op die stelling etc, maar denk eraan om em eerst maar eens rechter te maken op de rechterhand. Hij moet de rechterteugel aan gaan nemen. Wordt ie daar beter dan kan je buiging enz. wat gaan vragen.
En blijf ook op de linkerhand rijden, dus niet ineens veel rechtsom omdat ie daar niet fijn op is. Daar wordt ie niet beter van. Ook linksom kan je em trouwens wat buigen op rechte stukken Lachen suc6 ermee!

Grts Des.



Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:20

Appie_rulez: Dan nog rijd je raar.

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:40

Hahahaha Desiree (naamgenoot :p) jah dat bedoel ik. Maar jah, zij vertelde me een geheimpje. Nah vind ik een raar geheimpje dan :s

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:35

Jah longeren dus. Dan zoekt ie het vanzelf op. Maar Desiree ik volg je wel. Zoals ik het ook las van appie klopt het gewoon niet. Vandaar dat ik zei huh hoe rijdt je in vredesnaam je wendingen dan.

Citaat:
okee dan 1 goede tip aan degene die dit topic heeft gestart!
je kan geloof ik beter je eigen manier zoeken om het op te lossen of iemand daar in de buurt die jou paardje en jou goed kent!! dan hoef je ook niet van alles uit te proberen... net zo handig toch


Denk dat ze niet voor niets hier wat plaatste...misschien wil ze gewoon ff diverse dingen horen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers