HEEEELP ze bokt!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 13:42

Citaat:
Op 2001-11-16 15:20, schreef Margreet:
Citaat:
Op 2001-11-16 14:33, schreef seapy:
Zeker de zweep er niet op als je op een wedstrijd bent. Dan sta je echt voor l.o.l. Stel je voor dat je eraf valt en je pony galoppeert door de ring bij al je tegenstanders. Bovendien is het ook gevaarlijk voor de mederuiters zo een bokkend paard.


Nee, niets doen en 'm maar laten bokken, dan blijf je zeker wel zitten en sta je niet voor schut? Ze valt er nu ook af zegt ze, dus daarvoor maakt het niet uit. Kom zeg, hij moet toch een keer leren dat hij zich moet gedragen! Zoek een rustig plekje op het voorterrein zodat je andere deelnemers zo min mogelijk hindert en vecht het een keer uit.



Nou margreet altijd als het over vervelende de paarden gaat heb jij je woordje klaar Gaaaap jou woorden zijn altijd zweep erover of een harde klap Verdrietig nou ik ben het daar niet mee eens want als je een pony slaat gaan ze soms ook bokken en als een paard slaat die bokt kan het alleen nog maar erger worden en dan flikker je er helemaal af!!

Ik heb ook op een pony gereden die dat deed en die was aan dat soort dingen niet toe had te veel energie en voor ik op conours ging liet ik haar rennen of reed ik ff op haar nog thuis Pling Pling !!
Dan ging het op concours heel goed!! ]

Alle tips over longeren en eerst rijden vind ik goed maar ga nouniet slaan misschien wordt het dan alleen erger en kan ze het ook als een nare ervaring gaan beschouwen! Party!! En dat is zeker niet de bedoeling want dan kan het altijd zo blijven
iig suc6

groetjes! Party!!

Ps margreet ik probeer geen ruzie te maken maar ik vind dat je dat wel heel vaak zecht en als je er nog wat op wil zeggen kan je me dat beter pben want hier ruzien is ook niet leuk en niet de bedoeling!! Pling

If U think U know something, U DON'T!!!! DAMN...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers