Haflinger niet in galop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 12:48

We hebben echt alles geprobeerd maar het lukt niet Boos! Hij doet het gewoon niet meer.
Er hebben al verschillende mensen op gereden maar daar deed ie het ook niet bij. Echt je kan gewoon zo hard schoppen en slaan als je wil maar het lukt niet. Aan de longeerlijn doet ie het ook niet. En het is niet dat ie nou zo sloom is want hier voor ging ie er juist van door in de hoek. Maar daar is ie nou overheen. Iedereen zegt dat ie hier ook wel overheen komt maar kan ik er niks aan doen? heeft iemand tips voor mij? echt niks helpt. Ik ben na het rijden iedere keer kei moe en arie ook hij is dan zeik nat. In de les had ik met andere sporen gereden maar dat hielp ook niet echt veel. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen hij is gewoon zo eigewijs.
Hij gaat gewoon niet langer dan 1 rondje dan stopt hij gewoon.
Kan iemand mij helpen?

_________________
Death is the greatest kick of all,
that's why they save ist for last!! Verward

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Haffie op 2001-11-18 12:54 ]</font>


Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 17:19

TJa wie kan mijn pony in galop krijgen? het moet wel minstens 4 rondjes zijn (1 is mijn record) er staat een beloning op Haha! (wat weet ik nog niet)

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 19:21

2 weken hiervoor deed hij het wel gewoon.
Hij kan het dus wel
Zijn stap is een beetje sloom maar als je hem een beetje aanspoord wel goed. zijn drag is wel heel mooi hij kan heel goed draven ook leker doordraven.
Als ik op het ponyclub terein ga rijden dan gaat hij er wel eens vandoor
Verward
In de wei staat hij altijd een beetje te eten (af entoe een drafje of zo)
In het bos is hij heel makkelijk schrikt niet snel en vind het heerlijk tussen de bomen doordraven.
Als er andere paarden mee gaan naar het bos dan gallopperd hij daar wel achteraan. In de berm of zo op een zandpand galloperen doet hij ook gewoon alleen in de bak niet meer Frusty

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 11:57

Bedankt voor de tips ik zal ze zeker gaan doen


Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 09:03

Thanx voor de tips

Gister had ik ook les en toen hebben we de gallop ook links laten liggen. En de overgangen van stap naar drag enz heel veel gedaan dat ging wel goed.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers