Zal ik wedstrijden gaan rijden??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 21:27

het is gezellig, je leert er veel van.

Maar het is wel wat raar jou vriendin vraagt aan jou of jij op haar VERZORGpony wedstrijden wil rijden Verward
waarom doet ze hetz elf niet?

ik ben zelf ook van plan om emt een ander z'n paard wedstrijden te gaan rijdne, ben nu nog bezg emt beleren enzo.
Maar asl je van die eigenaar mag, dan zou ik het doen en als je het je kan veroorloven natuurlijk.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 14:08

Ik zou het denk ik wel doen, wedstrijd rijden is heel leuk! Je leert er best veel andere mensen kennen, en het is ook altijd heel gezellig vind ik. Maar ja dat ligt er ook maar aan bij wat voor club je rijd. Het is natuurlijk wel duur, dat is het nadeel, maar overal zit wel een kostenplaatje aan.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:24

oke, ik zoud r voor gaan. ik ga ook zodra ik Bonanza wedstrijdklaar heb beginnen!

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 15:29

wedstrijden rijden is echt ontzettend leuk, je leert ook over je eigen rijden. het is wel goed als een objectief iemand je beoordeelt

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 22:24

Ik zou het een echte uitdaging vinden.
Maar ik zou dan wel gaan lessen met het paard. Misschien kun je er mee gaan lessen bij de plaatselijke vereniging? Dat is niet zo duur, dat deed ik ook met mijn vorige verzorgpaard.
Ik wilde ook met hem wedstrijden gaan rijden, maar toen kwam de mkz, en naderhand moest ik stoppen met hem.
Nu ben ik van plan een eigen paard te gaan kopen (ben al aan het rondkijken Party!! ), en zeker weten dat ik in de toekomst daarmee wedstrijden wil gaan rijden!
Wat betreft de kosten: je kunt proberen veel dingen (zoals wit dekje, witte rijbroek) tweedehands te kopen, en eventueel de kosten samen delen met je vriendin (samen doen met het witte dekje, een uitrijdeken is ook wel handig, dat soort dingen).
Ook hoef je niet per se "elk weekend" wedstrijden te rijden, het kan ook minder vaak, en je bekijkt gewoon elke keer of je er geld voor hebt.
Informeer anders gewoon eerst eens bij iemand die wedstrijden rijdt, hoeveel de vereniging etc. kost, en hoeveel ze kwijt is aan een startkaart.
Natuurlijk zijn er extra kosten, maar je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.
En misschien is er wat anders in je leven waarop je kunt bezuinigen grijnz... Een collega van mij rookt zoveel cigaretten, ik heb laatst voor hem uitgerekend: 300,- per maand.
Daar kan ik een paard voor stallen!
Veel succes!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 22:37

ikke rijd mijn verzorgpaard dus wel. Elke dag zelfs!!! Ik ben dol op hem en doe het heus wel, alleen zegt mevrouw dat er niet bij!!! Ik wil dat ze gaat rijden omdat ik wete dat ze het wel leuk vindt, al denkt ze zelf van niet!!! Maar ik geef haar nu voorlopig les totdat ze zelf iemand heeft gevonden...
enne mevrouw.... je wil hem ook rijden dus kan een wedstrijdje der best van af!!!
en denk er aan he.. grant pri Haha! Haha!
hihiihihi grand prix weet ik wel... geintje onder ons Haha! Haha! :