stelling naar buiten ipv naar binnen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:20

joeylover schreef:
Ook heeft er al een keer een ander meisje op gereden, en daar deed 1 hengst het ook bij. Op die andere heeft ze niet gereden Knipoog

Helaas zegt dit niet zoveel. Het is sowieso niet in 1 keer opgelost (nou ja, kan wel misschien) en misschien reed dat andere meisje ongeveer hetzelfde als jij.

Ik zou er iemand bij halen die je op je fouten wijst (want die heeft iedereen) en dan komt het lopen van die paarden wel goed Lachen

Bovendien heeft het niet zoveel zin om zijwaartse gangen te proberen als je paard niet goed aan het been is. Dat is bij voorbaat al gedoemd te mislukken Scheve mond

Concentreer je op de basis, samen met een lesgeefmens. En na een paar weken kijk je terug en vraag je je af waarom het eerst zo moeilijk leek OK dan!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:19

Het ligt nooit aan het paard (als ie medisch gezond is) Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:51

alja schreef:
nee alleen op de rechterhand


Op DIE hand Clown *LOL*

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers