junior

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:49

Junior laat het zelf volledig afweten in de baan, geen pas meer uit te krijgen..... Haha!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.



Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:29

Niets kreupel. Hij loopt niet meer.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 01:12

Je begrijpt me denk ik niet, Junior wordt gereden door Hans Peter Minderhout. Happie rijdt hem in de Lichte tour maar krijgt hem in de ring niet aan het lopen.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:39

Pipo schreef:
Misschien past Junior het systeem wel niet waar hij in gereden word. Doet ie het daarom niet meer Haha!

Daarom doet ie het niet meer sinds Anne van Olst hem reedt..... en die rijdt zóóóó ldr.......
*kuch* *kuch*

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:13

aangezien Junior ldr gereden wordt en er gezegd wordt dat het hem misschien niet past, ga ik ervan uit dat er gedacht wordt dat ldr hem niet past. Echter presteerde hij wel onder Anky en vanaf het moment dat ie bij Anne kwam niet meer.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:47

Hmmmm..... denk dat over het algemeen slechts het halve verhaal bekend is, maarruh.... ik wil Junior best wel weer lekker rond bokken hoor Knipoog:D , misschien wat wilde buitenritjes maken.... sprongetje voor de afwisseling.... mwah, zou ie er weer zin in krijgen?

Voor mij hoeft er niet eerst een ander op....... Schijnheilig *LOL*

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:36

Hahaha, Annegti. Gelukkig weet ik het niet alleen van horen zeggen en ook niet alleen van wat ik "gezien" heb....... Knipoog Haha!
Ennuh, als we toch Joker Lovers erbij betrekken..... daar weet ik ook nog wel een ruitertje voor hoor...... Knipoog Schijnheilig beetje basissport zal ie toch nog wel kunnen lopen? Net als leeftijdgenoot Jetset.....

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:42

Schijnheilig

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:06

Het is maar net wat je 'betrouwbare informatie' vindt, daar versta ik mijn eigen waarnemingen wel onder......... had ook liever wat anders willen zien hoor. Ik vind Junior een gaaf paard, denk niet dat het echt een verkeerde is alleen jammer dat hij het nu laat afweten.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:38

Ben ik het helemaal mee eens, Bucephalus. Ik geef toch ook geen reden waarom hij het laat afweten, geef slechts aan dát het gebeurd en dat ik dit zeer betreur.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:47

SV forum lijkt me wel wat, past wel in mijn straatje....... Knipoog Haha! Maar dat wist Sarabande vast al....... Haha!:D:))

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 02:21

Het is al mogelijk geweest dat te hebben gezien, Annegti.... Knipoog:D

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 03:11

In m'n leven heb ik al op meer dan één schimmel gereden, volgens mij ligt het niet zo aan de kleur hoe het onder je voelt.......
laten we zeggen dat deze schimmel redelijk goed als rodeopaard uit de bus komt...... Knipoog Haha!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:37

Pipo"]
[quote="crush schreef:
Anky heeft toch op Junior gereden?Zij kreeg hem ook niet echt aan de gang,hij liep op zijn uitstraling,maar goed was het niet.



Uit betrouwbare bron weet ik dat anky sinds kort pas paarden ook traint op een andere manier dan alleen de rolkurmethode. Misschien had Junior dat ook wel prettig gevonden.
[/quote]

Anky heeft een systeem waar ze zelf graag in rijdt, dit systeem past echter niet elk paard en dat weet zij als geen ander. Anky en Sjef geven zelf ook aan dat ze paarden uitzoeken die bij hun systeem passen, maar ze houden nooit strikt één systeem aan. Binnen dat systeem zijn verschrikkelijk veel variaties mogelijk en voor elk paard gebruiken ze een andere variatie. Het ene paard moet wat dieper gereden worden dan het andere, enz. zo doen zij dat dan ook.

Junior heeft juist wel gepresteerd toen ie door Anky, of bij haar op stal, gereden werd. Mede doordat de training op hem werd afgestemd. Pas nadat hij door anderen gereden werd, gingen de prestaties achteruit. Naar mijn idee kun je daar niet uit concluderen dat het "Anky-systeem" Junior niet pastte, noch of ze nu nog zo rijdt.
Verder is Junior juist een paard dat met veel plezier zijn box uitkomt, wíl werken en daar juist iets té enthousiast in is. Laat je hem in z'n waarde, dat betekent even uit laten razen, dan kun je daarna heerlijk MET hem aan het werk. Jammer dat niet elke ruiter dat inziet, maar Anky behoort wel tot die cathegorie. Helaas, de amazone waar hij daarna terecht kwam naar mijn mening niet......

Overigens, zaterdag was ik in de RAI bij het losrijden aan het kijken. Anky zat op Painted black en reedt hem bovenin, ik heb géén ldr gezien. Terwijl om haar heen enkele ruiters, als klassiek rijdend bekend staand, hun paarden veel lager, dieper en ronder ingesteld hadden dat Anky. Erg frapant om te zien......

en dat heeft er niets mee te maken of zij nu ineens van haar systeem is af gestapt.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 00:48

Pipo"]
Uit betrouwbare bron weet ik dat anky sinds kort pas paarden ook traint op een andere manier dan alleen de rolkurmethode. Misschien had Junior dat ook wel prettig gevonden.
[/quote]

[quote="pipo"]
[quote="Aimee schreef:
en dat heeft er niets mee te maken of zij nu ineens van haar systeem is af gestapt.


Maar bovenstaande zin maak jij er ook zelf van, want dat is geen uitspraak van mij.
Ik zeg dat ze een paard heeft waar ze geen LDR mee traint. En dus zeg ik dat ze het niet bij ieder paard toepast.
[/quote]

Verward:?:? Uit de eerste quote van jou, Pipo, maak ik toch echt op dat je stelt dat Anky
sinds kort
paardEN traint op een andere manier dan de rolkurmethode. In de volgende quote haal je dat onderuit door te stellen dat ze een paard heeft die ze niet LDR traint.
Wat ik wilde aangeven dat het altijd al zo is geweest dat ze haar systeem aanpast op de paarden en dat ze niet elk paard LDR traint, neem bijv. Idool. Die trainde in veel mindere mate LDR als haar als paarden.

Citaat:
Verder gaf jij zelf aan dat jij Junior regelmatig moest laten uitbokken zodat Anky erop kon. En ze heeft zelf ook aangegeven dat het niet het makkelijkste paard was. Daarom zeg ik: Net als Horsedance overigens, ben het volkomen eens met haar post. Niet ieder paard past bij een systeem.


Op de eerste zin; dat geldt niet alleen voor Junior, op vele andere paarden werd eerst iemand anders gezet. Ook vóórdat ze haar been brak, dan heb ik het echt al over de tijd van bijv. Democraat. Verder vind ik het wat grof om het zo op i-net te zetten, mensen mogen van mij alles weten maar dat kunnen ze zelf wel opmaken uit mijn eigen berichten.
Op de tweede zin; Junior is onder het zadel ook geen makkelijk paard, dat geeft Anky ook gewoon aan maar dat doet verder niets af aan z'n kwaliteiten. En omdat hij niet makkelijk is past niet ieder paard bij een systeem??? Zie zo snel niet het causale verband, sorry........
Wel ben ik het er mee eens, het paard bepaald hoe hij gereden wordt. Niet andersom. Maar dat geeft Anky zelf ook alleen maar aan, wanneer ze stelt dat ze haar paarden uitzoekt of ze wel in haar systeem passen. Doen ze dat niet, zijn de paarden of niet geschikt voor haar, of ze rijdt ze op een andere manier.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:13

Laat ik dan ook nog maar even komen met een quote van mezelf:

Aimee schreef:
Anky heeft een systeem waar ze zelf graag in rijdt, dit systeem past echter niet elk paard en dat weet zij als geen ander. Anky en Sjef geven zelf ook aan dat ze paarden uitzoeken die bij hun systeem passen, maar ze houden nooit strikt één systeem aan. Binnen dat systeem zijn verschrikkelijk veel variaties mogelijk en voor elk paard gebruiken ze een andere variatie. Het ene paard moet wat dieper gereden worden dan het andere, enz. zo doen zij dat dan ook.


Anky zoekt óf paarden die bij haar systeem passen, óf past haar systeem aan haar paarden aan. Dat heb ik je overigens, naar mijn idee, al eerder verteld.

Verder gaat het er niet om dat ík hier schrijf wat mijn eigen ervaringen met Junior zijn, dat vertel ik zoals ik dat zelf wil en dat doe ik niet zo bot en direct, getuige mijn door jou aangehaalde quotes, Pipo. Dat doe ik ten eerste in reactie op anderen (je haald de quotes uit hun context, is sowieso niet meer duidelijk waar het over gaat) ten tweede zo dat mensen er uit op kunnen maken wat ik bedoel en ten derde staan er smileys achter.
Het gaat erom dat JIJ niet wereldkundig hoeft te maken wat ik zelf wel kan melden. Dát vind ik grof......
ik kan gelukkig zelf praten, lezen, schrijven en typen en maak wel zelf duidelijk wat ik te melden heb.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:32

Om on-topic te blijven, want het ging over Junior; ik heb nooit gezegd dat ik Junior een slecht of vervelend paard vind. Alleen dat hij onder het zadel nog wel eens praatjes had en dat hij de laatste tijd er in de ring de brui aan gaf. Dat vind ik jammer, want ik denk dat er veel in dat paard zit, mits er op de juiste manier met hem om wordt gegaan. Ik draai dus geen woorden terug. Verder vind ik zelf dat uit de door Pipo aangehaalde quotes kán blijken dat ik op Junior heb gezeten, maar ik schrijf nergens direct: "ik heb Junior uitgebokt", dat heeft Pipo er zelf van gemaakt, helemaal niet erg maar als ik dat zo direct op bokt wil zetten doe ik dat zelf wel. Natuurlijk werken er meer mensen bij Anky, vélen zelfs. Wanneer die dezelfde verhalen vertellen als ik, is er volgens mij weinig aan de hand. Alleen maar mooi! Dan zullen die mensen ook vertellen dat Junior op stal een lieverd is. Heeft dus ook niets met arrogantie te maken, maar met kennis van de feiten. Wanneer die met een lach gebracht worden, heb ik daar helemaal geen problemen mee. Maar suggestieve, onjuiste opmerkingen vallen bij mij in het verkeerde keelgat.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:46

Overigens is het wel erg zwak om iemand maar meteen persoonlijk aan te vallen als je gewoon geen betere, goed onderbouwde, argumenten hebt. Niemand heeft het recht om arrogant te zijn. Ja, Anky misschien of Jennifer Lopez en George Clooney Knipoog:D. Maar dat zijn wij geen van beide, Pipo. Rijkunst laat je zien door het te doen, niet door het te blaten. Of iemand nou Warendorf, Deurne of de ORUN heeft gedaan, of op alle topstallen heeft gewerkt. Het gaat er niet om wat er op papier staat, maar wat je in praktijk laat zien.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers