Springen zonder zadel ......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Springen zonder zadel ......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 22:19

Ik heb nu de laatste 2 dagen zonder zadel gereden. En vandaag heb ik ook gesprongen zonder zadel. Ze springt zonder veel beter als met zadel.
Normaal heb ik als ik met zadel rij, een shabrakje en een bontje onder het zadel en peesbeschermers en strijklappen omdat ze nog al lomp is met haar benen neerzetten. (Naja een fjord en net 4 jaar)

Weet iemand hoe dit komt dat ze zonder zadel beter springt?????



balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 13:07

Tjah dat zou ik niet weten. Opzich ligt het volgens mij wel goed. Maar ik zal er na laten kijken of hij past......en als hij niet goed past komt er een andere....

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 14:28

Ja dat kan ook.
Ik heb zo wel les maar nu is het jammer genoeg de beurt van ons andere paard om mee te nemen. Maar misschien neem ik Bitterkoekie ook wel mee kan ik het meteen uitproberen. Haha! Haha!

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 17:38

Ik heb mijn dekje altijd gewoon onder het zadel en dan zit die ook wel in de kamer. Hij ligt in iedergeval niet strak over haar rug.......net les gehad en ik heb toch maar Bitterkoekie meegenomen. En gesprongen.....ze sprong wel iets beter....dus het zal ook wel aan mij liggen maar nu keek ze ook wel wat na de hindernis eerder niet ....... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 0 bezoekers