Gert van den HOf

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
druppie
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-01-04

Gert van den HOf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 12:36

Ik heb mijn paard laten africhten door Gert van den Hof en het was met een woord fantatisch!! Ik ken weinig mensen met zoveel paarden kennis als wat hij heeft. Ik las verder op dat iemand hem lomp(??) vind met paarden.. Nou echt wat een belediging voor deze jonge man. Ik loop al vijftien jaar mee in de sport en volg al heel wat jaren zijn methode. Ik zie dat er wat mensen zijn die het op dezelfde wijze overnemen en dat is een compliment. Heel wat paarden zijn door hem gered die anders naar de slager hadden moeten gaan, waaronder mijn paard. En nu rij ik Z2 dressuuur en kan niks meer terug vinden van het negatieve gedrag van wat mijn paard deed. Gert geeft niet eerder op met een paard voordat hij er echt van overtuigt is dat het niet anders kan. Leuk dat er ook jongens zijn die de methode overnemen en zonder nadenken paarden africht maar ik weet dat een daarvan altijd aan de zijlijn stond toe te kijken en de kunsten over wilde nemen.... Ik zal geen namen noemen en ben blij dat er mensen vertrouwen in hem hebben maar vergis je niet als het gaat om echte kennis!! daar komt wat meer bij kijken. Een fan van Gert....

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:44

waar komt hij vandaan?

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:48


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:12

Wel aardig om dit te posten en je er speciaal voor aan te melden (welkom trouwens!),
maar ik denk niet dat deze 'rectificatie' nodig was.
Gert heeft zich al lang en breed bewezen en wordt zover ik weet alom gerespecteerd (enkele zeurkousen houdt je altijd).

Ik denk dat ik weet welke opmerking jij bedoelt, maar ik denk dat de persoon in kwestie zich wat 'lomp' heeft uitgedrukt, ik heb altijd begrepen dat die persoon juist veel respect voor Gert heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:23

Ik geloof dat ik diegene was. Ik ben zeker wel fan van Gert, maar soms vind ik hem inderdaad een tikkie lomp. Maar hij heeft zeker veel goede dingen gedaan.

Zo heeft hij een tijd geleden een paard geprobeerd zadelmak te maken van een vriendin van mij die ze net had gekocht. Toen het dier werd uitgeladen vroeg hij vriendelijk of ze hem gelijk weer wilde inladen. Paard was er voor de zoveelste keer. Na aandringen heeft hij het toch nog een keertje geprobeerd.

Maar ik begrijp dat jij niet fan bent van degene waar ik het topic over gestart ben? Ik weet ook dat Gert en die persoon niet zo heel goed met elkaar kunnen. Maar ik denk niet dat het aan ons is, om allerlei speculaties daarover te doen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 00:57

ik heb hem op het CHIO in actie gezien... kan niet anders zeggen dat ik stinkend jaloers ben op die man... ik wou dat ik zijn lef had, dat ik zijn vaste zit had en zijn ervaring...

alleen vond ik hem wel wat veel vragen van die jonge paarden.... maar verder ben ik erg onder de indruk van hem.

Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 01:29

Gert is (te) gek.... Haha! OK dan!

Maar ik ken hem ook al wat langer dan vandaag....