Geen buiging / vasthouden in de hals & kaak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:44

Same here: meteen die beginners eraf. Je kunt wel redeneren dat iemand die niet aan je paard trekt 'm ook niet verpest, maar dat is echt lang niet altijd het geval. Als íe vier keer per week z'n mond stoot aan de ruiterhand, dan zal 'ie die twee keer bij de "goede" ruiter ook niet al te happig op de hand zijn.
Verder betwijfel ik eerlijk gezegd of het paard inderdaad zo soepel in de rug is als jij zegt. Maar je moet het zien om er een goed oordeel over te kunnen vellen....



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:34

nitouche schreef:
Ik reageer op dit topic, omdat ik jullie reacties rondom belachelijk zijn…


Zeg doe jij es niet zo kattig!
Iedereen schrijft hier met de beste bedoelingen, dus gedraag je daar aub ook naar.
Tuurlijk is er niet veel van te zeggen zonder het gezien te hebben, maar dat weet je toch zeker als je zo'n topic plaatst?

Feit lijkt me wel dat de problemen zijn begonnen nadat de "beginners" erop zijn gaan rijden, dus dat er een verband tussen 't een en 't ander is, lijkt duidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:32

Nistria schreef:
Onzin van die beginners; laat lekker hobbelen. Een goede ruiter heeft zijn paard in 10minuten weer naar zijn hand staan...


Absoluut niet altijd toepasbaar, deze uitspraak.
Misschien als je een heel braaf paard met makkelijk karakter hebt, maar zeker niet bij elk paard. Wij hebben er twee, en bij eentje gaat jouw uitspraak inderdaad op. Daar kan de grootste nono mee rondtuffen en ik heb 'm in een paar minuutjes weer gefixt, maar onze merrie..... oeioeioei laat daar niet iemand opstappen die haar ten onrechte een keer aan d'r kiezen komt, want die is echt voor lange tijd over de zeik.....


Maar terug naar het topic: Gezien dat twee mensen die het dier "kennen" al hartstikke tegenstrijdige uitspraken doen, denk ik dat het weinig zin heeft om hier onze hoofdjes over te breken.
Laat de eigenaar maar een topic starten en uitleggen wat de bedoeling is, lijkt me handiger.
Beide kennissen van het paard hebben zelf ook een paard waar ze de handjes aan vol hebben (niet negatief bedoeld hoor Haha! ) dus zelf ook genoeg om aan te werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 09:52

Wonderbaarlijk toch altijd dat problemen die al lange tijd bestaan na het openen van een topic op Bokt ineens heel snel en makkelijk opgelost worden.... Of ben ik nou de enige scepticus in dit gezelschap? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:01

Betekent dus dat het probleem niet in het paard zit maar in de ruiter(s), maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:17

Ik geef het op. Het antwoord is volgens mij al lang gegeven, maar we verzanden in theoretisch en ethisch geneuzel.
Succes verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:22

rockey schreef:
en wat zou volgens jou het antwoord dan zijn, ben ikbenieuwd naar


Is die vraag aan mij gesteld? Lees m'n antwoorden en je weet het....


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers