wat kan ik doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

wat kan ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 19:51

Ik rij op een verzorgfjord sinds een paar dagen alleen ze hangt verschrikkelijk erg hoe kan ik het haar afleren? Verward

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 10:51

Als ik een zweep gebruik daar is ze bang voor

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 14:26

Annetje zei:


Citaat:
Meer met je benen rijden en minder met je handen.
Als ze veel gaat hangen, benen erbij, als ze dan niet ophoudt, tikje met de zweep.
En natuurlijk wat op bijna elk RT probleem van toepassing is: overgangen rijden, figuren en steeds maar aan de gang blijven! Laat die pony maar eens werken!


Nou zoals dit wel een tikje met de zweep!!!

Maar ja dus als ze gaat hangen moet ik gewoon veel overgangen rijden?
Maar als je galloppeertr doet ze het ook en trekt ze je bijna uit het zadel![/b]

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 16:43

Ik heb toen de teugels los gegooit maar reageert ze weinig op.

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 17:05

Oke dan ga ik dat morgen eens proberen want ik ben van plan om morgen te gaan rijden!!

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 20:41

Nou ik heb vandaag gereden en het hangen was al iets minder ik heb ondertussen wat overgangen en verschillende dingen wezen doen.
Toen ze eenmaal weer begon had ik even de knop omgedraait en heb ik een stokje van een boom af gebroken en even laten merken van je moet wat doorlopen en opletten en dat hielp.

Ik deed dus zo ik gebruikte een stokje en omdat zij nogal een beetje snel gaat dan met een stokje/zweep dan laat je hem los en dan gaat het wel.

Ik had vandaag al wel wat meer contact met d´r maar af en toe bleef ze wel hangen maar dat kan minder worden.


Maar bedankt voor al jullie reacties ik heb er zeker wat aan gehad.!!

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 9 bezoekers