Help ik word gek van me Haflinger Merrie !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:11

Ik ken dit paard van de vorige eigenaar, en die had wellicht ook niet 100% overwicht, maar toch kwam het gedrag wat jij nu beschrijft destijds helemaal niet voor. Integendeel eigenlijk, het was een van de liefste, makste pony's die je je voor kunt stellen.

Ik zou haar eerst eens helemaal door een dierenarts na laten kijken, om uit te sluiten dat ze ergens pijn heeft en dat dat mogelijk de oorzaak is, en als ze niks mankeert, dan begeleiding zoeken van een ervaren iemand, want in je eentje ga je hier niet uit komen vrees ik.

Extremely rare and Beyond Compare



prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:26

Freya schreef:
En promptertje, ik weet niet waar je Donna van kent, maar toen ik haar deed in oktober vorig jaar, toen ze nog van de vorige eigenaarse was, werd er niet veel mee gedaan, toen stond ze 9 van de 10 keer stil. En ook toen was ze zo al, als je haar iets te streng aanpakte, niet kwaad op d;r worden ofzo, maar gewoon streng, maar rechtswaardig.

En treden we nog steeds tegen haar op, alleen het mag allemaal niet baten, snik snik snik.


Ik sta op de stal waar Donna een tijdje heeft gestaan, in Stompwijk. Ik heb haar zelf ook wel eens gereden, ze was een beetje lui voor het been, maar er zat geen centje kwaad in. In die periode werd ze juist regelmatig gereden. Zoals jij haar nu beschrijft, was ze absoluut niet!

Ik zou er zeker een DA bij halen, het paard probeert je in ieder geval iets te vertellen: of dat ze pijn heeft ergens, of dat ze een andere aanpak wil.

Ik bedoel dit allemaal absoluut niet als kritiek, ik was juist blij dat Donna bij jou terecht kwam omdat je echt om haar leek te geven, en ik hoop dat je hier uit komt !

Extremely rare and Beyond Compare

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers