Afkortingen op protocol? (M2)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:44

Ja, lijkt mij dat als je M2 rijdt dat je met enigszins logisch denken wel weet wat de afkortingen betekenen. Ik heb idd wel eens afkortingen gezien dat ik er ff over moest nadenken, maar al snel wist wat er bedoeld werd. Lijkt me gewoon logisch en goede afkortingen!
(Als ik schrijf teken ik een vierkantje voor vierkant en een rondje voor rond; ook wel handig als je veel moet pennen.)

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:58

carola schreef:
nou, eerlijk gezegd.... Ik zou het dan even niet weten hoor!
Het is heel logisch als je het antwoord er zo bij zet, zoals nu, maar ik denk dat wanneer je een topic opent zonder de antwoorden erbij, dat geen mens weet waar je het over hebt.



Wat rij jij dan in wedstrijdverband?

Het lijkt mij nl. dat als je M2 rijdt, al zover in je ontwikkeling bent, dat het alleen maar logische afkortingen zijn!?

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 08:25

carola schreef:
ik rijdt nu geen wedstrijden meer, maar je hoeft niet zo kattig te reageren hoor Randy!
Ik heb ook wel op dat niveau wedstrijden gereden, maar dat is al weer een aantal jaartjes geleden.
Misschien komt het ook wel omdat ik gewoon erg slecht in afkortingen ben.............. Ik zou dus echt wel even moeten nadenken als ik dat zou lezen, ook al zie ik die afkorting dan al voor de tiende keer ofzo.


Het was absoluut niet kattig bedoeld hoor!
Ik vroeg me gewoon af of je een (actief) wedstrijdruiter was of niet. Omdat gesteld werd dat het over de M2 ging en vanuit dat oogpunt heb ik mijn mening gegeven. Als het bij een B-proef was geweest had ik een andere mening gehad.
Vandaar dus... maaruuh.. was echt niet afkrakend bedoeld hoor! Juist niet, juist interesse!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers