Trainingsmethode B. Rutten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 02:28

Ik ben ook zeer nieuwsgierig. Weet iemand iets meer over die methode of waar ik er wat over kan vinden?

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!


CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:47

Oh, wat erg zeg. Ik geloof niet dat dat mij aanspreekt. Wel jammer want met dat tegen of net voor de Loodlijn ben ik het wel eens. Ik vind dat altijd wel zeer interessant, moet ik zeggen andere of nieuwe methodes. Zijn er misschien nog meer mensen met deze ervaring?

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:42

Toedeledoki schreef:
wanneer je geinteresseerd bent in de klassieke methode dan moet je eens wat gaan kijken van rudolf zeilinger die kan echt super eerlijk rijden helaas rijdt hij niet vaak genoeg in de sport.


Bedankt, dat is voor mij geen bezwaar. Iemand rijdt goed dat heeft niets met de sport te maken. Ik ga er eens naar op zoek. Ken je hem of heb je hem zelf aan het werk gezien?

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:18

#Ymke# schreef:
Ik heb 3 dagen bij bert gereden. Het is echt een hele aardige man en hij weet wel degelijk waar hij over praat. Hij heeft een paar supergoeie paarden staan en die zijn stuk voor stuk om te kwijlen. Als hij zelf rijdt is hij heel geconcentreerd en met lesgeven kan hij inderdaad nogal eens afwezig overkomen, maar het tegendeel is anders, hij ziet echt ALLES! en speelt daar i.d.d heel handig op in. Hij kan met een paar woorden al veel duidelijk maken. Hij is streng maar eerlijk en sommige andere ruiters hebben moeite met die combi.


Klinkt toch wel goed. Kon je ook veranderingen merken aan je paard?

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!


CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 01:37

Toch klinkt het wel interessant vind ik, ondanks ook een aantal mindere ervaringen. Waar zit deze man en weet iemand zijn telefoonnummer want ik zou graag eens een keer bij hem kijken. Met kijken heb je immers niets te verliezen, hooguit wat te winnen, denk ik. Ik ben wel benieuwd. Hij gebruikt volgens mij net als wij, de rijtechniek als oplossing en niet de hulpteugels. Dat spreekt mij vooral aan. Kleine aanwijzingen met groot positief effect vind ik geweldig. Dat is voor mij de uitdaging. Ik zal zeker even laten weten wat mijn ervaringen zijn nadat ik hem aan het werk heb gezien.

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers