Vastpakken van bit.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 14:13

Citaat:
Op 2001-10-16 21:10, schreef Nathalie:
In het hoofdstel lag een D-trens met kopere rolletjes. Omdat deze verboden was op concoursen had ik er dus 1 dag voor een concours een enkel gebroken bitje in gelegt.


Nath ik rij ook met D trens met koperen rollen, en daar rij ik gewoon de wedstrijden mee hoor.

Dus denk niet dat het verboden is,
Ik wissel wel vaak van bit, omdat het paard dan zich niet gaat "verstarren op ee bepaald bit" verder rij ik ook met een dubbelgebroken watertrens ( ook kopen) en zacht in de mond.


groetjes :Lara



Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 19:44

Nou ik zie bij ons in het district veel mensen rijden met het bit dat ik ook heb, Dus ik weet het niet hoor. Ik heb het bit zelfs van een jurilid gekregen, die mij les heeft gegeven, en waarbij ik ook al in de ring heb gereden.

Ik heb ook nog nooit in de jaren gezien dat mensen controleren met welke bitten enzo je rijdt. Alleen met sporen en lengte van zwepen, maar dat werd altijd door het jurilid gedaan.

Een D trens is voor een paard dat vaak vastpakt, maar ook voor een ruiter met een niet al te stille hand.

HEt bitje heb ik dus voor me ezel omdat ie soms in een buitenrit mega vastpakt, koppie over de grond, en dan ZOEFFFFFFFFFFFF

maar ik heb er in de het jaar dat ik nu gestart ben ook ghelemaal geen commentaar opgehad nath.

Ik zou als ik jou was je pony proberen te rijden met een bitje dat hem goed ligt, eeen harder over zachter, misschien wel een rubber.


Succes er mee.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers