Alle RT problemen kunnen worden opgelost!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 23:06

Aquahorse, het kan niet alleen met gezond verstand. Je moet ook kennis van zaken hebben, ruitergevoel en een goede gecontroleerde zit.
Zonder dat lukt het je echt niet om alle problemen op te lossen.

Daarnaast heb je het over correct gereden paarden. Maar daar noem je ook iets. Correct gereden paarden hebben niet snel RT problemen, anders is dat onderdeel waar ze een probleem op hebben vaak niet correct gereden. Een paard zit je echt niet zomaar dwars met rijden. Ja... die draken zijn er wel, maar de meeste paarden doen het omdat het gevraagde gewoon niet op die manier kan worden uitgevoerd.

Verder denk ik dat er meer niet correct gereden paarden zijn dan wel correct gereden paarden.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 23:19

Aquahorse, zoals je het nu schetst dan vind ik dat er hier maar weinig discussie aan is.
Want ik ben het er mee eens dat ieder paard wat correct, met gevoel en een goede zit wordt gereden wel tot het eind van de basisdressuur kan komen.
Maar ja, veel mensen hebben dat fijne gevoel, dat geduld (ook essentieel), de juiste instructeur om ze dat zetje in de goede richting te geven en de juiste zit niet.

Maar in principe ligt het bijna altijd aan de ruiter en zijn er bijna altijd paardvriendelijke oplossingen.

Maar ja, helaas zijn niet alle paarden perfect gereden en zijn we niet allemaal goede ruiters.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers