in de krul

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

in de krul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 19:07

hebben er misschien mensen tips hoe ik mijn hele sterke maar lieve haffie in de krul krijg, zonder hulpteugels? hij is zo sterk dat ik op een gegeven moment niet meer kan :S! ben al veel overgangen aan het rijden ed. maar heeft nog niet veel effect :S
alvast bedankt Lachen


EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 19:44

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden. ik denk alleen dat jullie het een beetje verkeerd begrijpen. ik trek hem niet in de krul, alleen als ik hem na een hele tijd rijden, veel overgangen, voltes, been en ga zo maar door eindelijk een stukje in de krul hebt. gaat hij heel erg hangen en houdt hij het bit vast. wat dan weer heel erg moeilijk voor mij wordt om hem erin te houden en ik dan weer opnieuw begin met mn voltes, overgangen enzo!
ik heb sinds een tijdje ook weer les, en er zit wel vooruitgang in. (ben er nu alleen al 3 weken uit omdat ik met overbelaste knieen zit en dus niet heel intensief mag rijden ) en ik weet bij mijn paardje dat ik overal veel geduld voor moet hebben maar vroeg mij gewoon af hoe jullie het zouden aanpakken!

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 20:02

ik vind het niet zo gigantisch belangrijk vroeg me alleen af hoe jullie dit zouden oplossen, ik heb toch ook geschreven dat ik heel veel tijd er voor neem om hem te laten ontspannen en na te geven. maar evengoed bedankt voor je tips!!

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 21:34

steefie schreef:
Wat nou in de "krul" Verward Alsjeblieft zeg!! Boos!
Zo noem je dat geeneens!
Idd proberen ontspannen na te laten geven en van achter naar voren rijden. Veel overgangen en dat soort dingen Lachen
Succes ermee.

haha ook niet het eerste hoe ik het noemde hoor.. hoorde het ook weer van anderen.. zal het voortaan niet meer doen ok? Haha! Bloos haha

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 21:35

nadhir en steefje ook heel erg bedankt voor jullie reacties!
Iedereen bedankt!!
ik weet nu zo ongeveer hoe ik hem het beste kan trainen, dus nu weer veel geduld Lachen en trainen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tango1979 en 14 bezoekers