Ik weet het echt niet meer :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Ik weet het echt niet meer :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 15:05

Ik rij op zondag altijd in een carousselgroep op de manege.
We rijden dan altijd op dezelfde paarden. Ik rijd altijd op een merrie.

Om heel eerlijk te zijn is ze niet echt voor het been (manegepaard) maar er is iets met haar ik voel het gewoon. Ze is nog slomer als normaal! Ze was laatst helemaal opgereden (sporen) Ze staakt bij het minste geringste dingetje. En ik weet echt niet meer wat ik met haar aan moet.

Ik heb haar van top tot hoef helemaal nagekeken, maar kan helemaal niets vinden! Gisteren heeft de manegebaas me geholpen, maar dat hielp ook voor geen ene meter. Zij zegt dat ik volgende keer maar een ander bitje moet gebruiken. Ook zit ze ontzettend in de haren, en glimt niet! (dit kan toch ook een teken zijn dat er wat met haar de hand is)

Wie heeft er tips om dit lieve beestje weer een beetje aan het lopen te krijgen.


BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 15:21

De paarden hebben allemaal 1 dag in de week vrij en lopen dan ook regelmatig (als het weer het toelaat) op het land.

Als ander bit moet er een passoa bitje in komen. Zij loopt daar wel heel erg lekker op, maar ik rijd haar toch liever op een gewoon normaal watertrensje.

Als oefeningen maak ik nu vooral heel veel overgangen om haar wat attenter te maken, maar tevergeefs het lukt allemaal niet meer!

Dit is niet om op te scheppen, maar ik had haar altijd heel goed aan het lopen. Ze noemen ons dan ook wel Bonnie met Manky hahaha.

Ik hoop alleen dat het over een tijdje weer beter gaan. Volgens mij is er hier van een winterdipje geen sprake!

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 16:17

Help *schopje* help



BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 15:25

Sorry hoor maar dit is off-topic
PB me dan ik vraag hier om hulp!

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 15:35

fsoudan schreef:
Hai,

Welke manege rij je?


Ik heb je een PB'tje gestuurd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, OmgiliBot en 10 bezoekers