Ik mag een 3-jarige pony inrijden..ma hoe moe dat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:00

Zeker hulp vragen van iemand met ervaring. Voor je zo iemand gevonden hebt, kan je hem wel al wat poetsen etc. Ik weet niet hoeveel hij al als veulen geleerd heeft, anders moet hij ook nog leren vaststaan, meelopen etc.


angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:40

Annetjuh schreef:
Ja precies. Iedereen zegt: haal er iemand bij, maar ze heeft al hulp van die Henk. En ze moet het toch een keer leren? Anders leert ze het nooit. Die Henk heeft er vast wel verstand van. Die zegt wel wat ze moet doen. Is het paard trouwens al zadelmak?

Dat stond er eerst niet, dat ze hulp had van die Henk.
En inderdaad, wat Kawa zei, heeft die Henk er wel verstand van Tong uitsteken .


angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:24

Ik heb zelf ook al "veel" ervaring met jonge pony's. De eerste was Bianca van Loolapelooza, daar heb ik(met hulp van haar) wat mee mogen aanklungelen, omdat ik niets fout deed. Ik leerde met vallen en opstaan, ik was 11 denk ik. Zadelmak was die pony al wel, en zolang ze niet hoefde te werken was alles oke Haha!. Daarmee is het goed afgelopen.

Ik heb wel een eerste keer onlangs zelf ingereden. Ook met hulp, maar bv 2 x in de week hulp, en 2x zelf rijden(ik moest 4x per week rijden, maar niet zo lang). En ook dat is goed gekomen(de pony is nu als pony voor 2 kleine beginners en hun (vrij gevorderde) moeder verkocht).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers