scheve staartdracht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

scheve staartdracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 09:04

Tijdens het rijden attendeerde mijn stalgenootje mij erop dat San zijn staart zo naar rechts droeg tijdens het rijden.. Gister heb ik er ook op gelet en idd.. Weer met een scheve staart aan de gang..
Weten jullie wat hier de oorzaak van kan zijn..
Ik zet het bij Rijtechnisch omdat het waarschijnlijk op die manier opgelost zou moeten worden..
Alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door MirandaB op 17-10-03 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...


MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 09:19

gijsenkim schreef:
het kan een uiting van spanning zijn. Ook kan het wijzen op attaxie... verschillende oorzaken dus.. Ik zou het even aankijken, je instrukteur vragen erop te letten of het bij bepaalde oefeningen is en of het bij langer rijden weggaat.

ps het is trouwens scheve niet scheefe.......


Bedankt.. Ik heb het gewijzigd.. Haha! In het verhaaltje stond het wel goed.. ach nederlands is nooit een sterk punt van me geweest.

Uiting van spanning zou heel goed kunnen.. Die avond ben ik dus ook voor het eerst van hem afgevallen..Meneer was 1 brok spanning die avond.. Zal zaterdag mijn instructrice ook eens vragen.. Was ik al van plan hoor Knipoog

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...


MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 16:10

Gister les gehad en mijn instructrice er op laten letten maar staartje hing gewoon recht.. Ik denk inderdaad dat het een kwestie van spanning met een wisselwerking naar zijn rug is geweest..Als hij erg gespannen is zet hij zijn rug strak.. en dat zal een raar gevoel geweest zijn.. Vandaag een lekker stapritje gemaakt van een uur of 2 en staartje bleef ook lekker recht hangen. Maar evengoed bedankt voor het meedenken

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 7 bezoekers