vastpakken in galop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 13:37

Lips are sealed .....
Waarom moet een pony van DRIE al op een volte kunnen galopperen onder de man.... Huilen

Sorry, is offtopic ik weet het, maar ik kan hier echt geen fatsoenlijk rijtechnisch antwoord op geven, moet eerst even huilen. Ik weet dat ik dan eigenlijk niet moet reageren, maar ik voer in m'n eentje strijd voor alle paardenkleuters ter wereld geloof ik.... Huilen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 13:53

Heike, mijn reactie was ook niet op jou en Britt gericht, maar op Anne.... Ik vind het zo in en in triest dat een driejarige al een probleem toegeschoven krijgt omdat hij niet op een volte galoppeert op 1 hand.....
Ponies van drie horen volgens mijn beperkte inzicht ook helemaal nog niet onder de man op voltes te moeten galopperen.... Huilen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 14:16

Tuurlijk mag het. Je mag 'm ook in plakjes snijden en opeten (als 'ie van jezelf is, anders alleen met toestemming van de eigenaar Haha! ). Maar toch blijf ik erbij dat de meeste paarden er op driejarige leeftijd nog niet aan toe zijn.
Maar als jij vindt van wel, is dat ook best hoor. Ieder z'n mening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 16:22

Een paard van drie mag naar hartelust galopperen. Ik zie ze het liefst galopperen in de wei, of anders bij bv het grondwerk, of bij (licht) longewerk. Een jaartje later zie ik ze trouwens ook graag onder de man! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers