ik word echt bang voor haar!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 16:01

Nou ik had gisteravond weer priveles dus.
Een paarw eken geleden is ze er 2x met me vandoor gevlogen in het voorste deel van onze buitenbak (onze buitenbak is ongeveer 3x een gewone buitenbak) en daarna durfde ik al niet meer zo goe daar te rijden,a chterin deed z ehet niet.
Nu moest ike r wel rijden want Pietrick woud aar lesgeven. Ik heb haar nog gezegd dat Jellie er daar veel vandoor vloog en schrok. Ze zei: 'we proberen het ff'
Nou dat wa shet proberen ooke cht waard!
<b>Ze vloog er 4x met me vandoor waarvan 1x helemaal door de bak, ze heeft 1x zitten te rodeo'en en 1x ging ze recht overeind</b>
Toen ze we maar naar binnen gegaan, daar ging het goed.
Ze is buiten dan ook heel errug schrikkerig en moet klieren, er reed een sjofel lansg (hoe je het ooks chrijft), daar van kon ik begrijpen dat ze schrok, maar ze 'schrok' ook van gewone auto's en paarden die voorbij kwamen. Das tog niet emer normaal, op de weg zelf is ze braaf als een kalf!

Nu is het punt: Ik durf niet meer in de buitenbak te rijden (ook niet achterin), ik ben zo geschorkken van dat ze er vandoor vloog.

Nu huil ik snel (hihi) dus ik zat ook te snotteren op het paard, ik begon al te huilen toen ik in de bak moest, daarvan had ze vast ok gevoeld dat ik bang was. Toen later schrok ikal helemaal omdat me vader haar probeerde te pakken, en ikw as zo bang dat ze hem zou trappen!!! Hij bemoeid zich er veels te vele mee, doet soms net alsof hij iemand is die er alles vanaf weet.

Maarja.

-Maaike-



Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 17:21

hey,

thnx voor jullie reacties, ik zla kijken op Pietrick er een keertje op wil, ik weet het nietw ant ze houd niet van zulke paarden.
Ennuh het is mijn eigen paard niet, mijn verzorgpony.
Ik gebruik ook al een martingaal.

-Maaike-

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 18:05

wat nu ook nog het probleem is, ik dneke r constant aan omdat ik dat wel MOET, ze is zo geniepig, zodra ze de kans heeft gaat ze, ze steigert als haar maatje het doet, word gek als hij er vandoor vliegt. Ik moet constant opletten, binnen is alles O.K dan is ze een mak hobbelpaardje en loopt ze heerlijk. Ik moet er dus constant aan deken, ik akn het ook merken als ze wat uitbroed en dan ga ik nog meer opletten, het is een voordeel want dan blijf ik zitten, want ik heb haar door, maar een nadeel, zij voelt het...

tsja, haar vorige berijdster pleurde er elke les wel af, ik rijd nu dik 2 maand op haar en nog niet (1x bijna), Pietrick vond ook dat ik goed op haar zat. Maar dat si mede met Irene, van haar heb ik het allemaal geleerd, zijw as ook zo, iets minder, dus heb ik geleerd altijd verd8 te zijn.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-01 18:00

haha frank jij hebt makkelijk praat, en het is niet mijn paard, ik hou juist heel erg van lekkere pittige paardjes, maar dit had ik nog nooit meegemaakt, ik weet zekers wel dat zij zoiets binnen 1 seconde uitgebroed heeft in dr koppie en ze is echt heel slim, want ze doet het echt elke keer weer op het moment dat ik ff niet oplet!
Ik ben nu gelukkig van het grootste deel van me angst af, ik rijd eerst nog niert weer in die akelige buitenbak, maar binnen rijd ikw el, we kunnen het nu al wat beter vinden, maar tog meot ik toegeven ik zou haar nooit willen kopen, haha
Het is geen lief paard op stal, ze probeert te happen maar ik kan er gemakkelijk mee leven, hehe

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers