kantelen met hoofd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26475
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:20

ik heb het ook soms met 1 pony, wat ik dan doe is, als je haar neus naar binnen kantelt, vaak op de rechterhand, is met mijn linkerhand (dus de buitenteugel) een ophouding maken, waardoor haar neus weer recht komt. ik weet dat het bij mij komt omdat ik soms meer druk heb op mijn binnenteugel dan op mijn buitenteugel Geld, geld! miss moet je er eens op letten of dit bij jou ook zo is! en anders zou idd een tandarts miss nog een oplossing zijn.. succes!



Annash
Blogger

Berichten: 26475
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 12:27

Suleika schreef:
misschien stom dat ik het zo zeg: maar ik vind dat als je 1 hand omhoog doet dat je dan niet echt goed op 2 teugels rijd! Ik weet dat het een methode is die veel wordt gebruikt, en zelf ook ooit heb gebruikt, maar toch vind ik het niet de goede. Ik denk dat je dan beter net als wat shanna16 zegt meer je buitenhand erbij kunt houden (alsie naar binnen kantelt dan) en met je been op proberen te lossen.
Zeg maar als ik het fout heb!


bedankt voor t compliment Bloos! whaha lol ja zo los ik t op en t werkt bij mij super hoor Haha! staat nooit meer op mn staatje dus Haha! haha anders zou ik toch nie L2 met 5 wp rijden als ze zo scheef als een hoela liep? Verward lijkt mij Tong uitsteken

whaha nou ik hoor t Tong uitsteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers