Dressuur vs Springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:54

Ik heb de indruk dat er geldt dat de paarden er lekker los en ontspannen van worden.
Drukke paarden raken wat energie kwijt en rustige paarden krijgen juist wat meer energie. Al naar gelang hoe je zelf het springparcours door gaat natuurlijk Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:20

Paardrijden = discipline imo

Als je de discipline mist om viertal te kunnen rijden zegt dat waarschijnlijk ook veel over je kwaliteiten als (dressuur)ruiter. Ik ben inderdaad met je eens dat dat bij een hoop ruiters ontbreekt Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:24

Hmm, ik ken ook geen letters, wel omheiningspalen. En een volte is altijd rond, de plek waar je hem maakt is minder belangrijk. Behalve in een proef dan Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:31

Nee, gewoon voor je uit kijken Haha!

Dat is dus ook precies wat heel veel ruiters niet doen. Die turen wat naar de maantop van hun paard en vergeten dat er nog anderen in de bak rijden. Maar dit terzijde Lachen

Ik heb altijd eigenlijk springen en dressuur op dezelfde dag gereden. En zelfs ook nog een cross Haha!
Het hangt ook wel van je paard af denk ik. Als je weet dat je paard er niet tegen kan, kun je het best per wedstrijd een keus maken.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 0 bezoekers