Mot met instructeur wat zouden jullie doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 18:11

Zoals jullie al konden lezen op paardenpraat en op verslag v/d dag is Lot al een tijdje niet goed.
Mijn instructeur geeft bij mij op stal nog een aantal mensen les en gisteravond was hij dus ook op stal.
Ik vertelde dat ik vandaag naar Rodinde zou gaan.
Hij vond het belachelijk, moest 'm maar 5 dagen rust geven.
Ik heb 'm voorzichtig geprobeerd te vertellen dat dat niet hielp van de zomer heeft ie 4 weken stilgestaan maar hij blijft onregelmatig.
Hij reageerde daar kattig op met je moet hetzelf weten en liep toen weg.
Een hele goede vriendin van me die ook bij 'm lest sprak 'm vandaag nog.
Hij begon gelijk over mij: wat is dat voor een gezeik met dat paard van Kim.
Ook zij heeft 'm voorzichtig geprobeerd uit te leggen dat 5 dagen rust echt niet alleen maar helpt.
Hij Vond het belachelijk en als ik echt naar dat mensen ging dan moest ik maar oprotten en wou hij mij geen les meer geven dat soort mensen( hij kent rodinde niet eens!!!!!!!! ) deden toch niets anders dan paarden verprutsen.

Behalve dat ik dit gezeik nou helemaal niet wil aanhoren (heb wel wat anders aan m'n kop) vind ik dit belachelijk Hij is mijn instructeur en daar wordt ie voor betaald niet om zich overal mee te bemoeien.
Teminste al verf ik 'm groen en leen ik 'm in het weekend uit als kermisatractie dat moet ik toch weten? dat hij er wat van zegt als mijn training thuis niet in orde is okee,Als ik door de week niet genoeg train en dat te merken is in de les en er gene vooruitgang komt okee.Dan mag hij er wat van zeggen over wat ik met mijn paard doe maar ik mag toch zelf wel weten naar welke veearts ik ga????

Volgens mijn stalgenootje moet ik niet zeggen dat ik ben geweest of zeggen dat ik alleen voor consult ben geweest.
Ik moet dan dus liegen waar ik niet van hou en daarnaast de halve stal stond me op te wachtentoen ik terug kwam omdat iedereen wou weten hoe het was dus hij zal het vastwel vandaag of morgen van iemand horen.
Okee waarom blijf ik dan nog bij hem... Tja hier in Apeldoorn is het heel moeilijk een instructeur te vinden die op de juiste manier les geeft. De meesten zijn van geen gelul trek maar in de krul. Anderen zijn echt veel te duur (v/d spek en v/d schaft) Ik heb 1.5 jaar gezocht voor ik eindelijk iemand goed genoeg vond (hem dus) Wat zouden jullie doen als het jullie instructeur was.?
Dit is niet helemaal rijtechnisch maar wel een probleem op dit gebied...wie helpt?

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:28

Ik zou in elk geval niet tegen hem liegen, daar schiet je niet echt iets mee op heb ik het idee.

je wilt dus wel les van hem blijven houden, toch? Je kon toch altijd heel goed met hem opschieten.

Misschien moet je hem gewoon uitleggen dat ieder z'n eigen manier heeft en dat dit nu eenmaal jouw manier is. het is toch ook jouw paard en jouw beslissing?

Ik heb in minder ernstige vorm ook wleeens zoiets gehad, bij mij waaide het gewoon weer over na verloop van tijd. daar heb jij alleen een beetje weinig aan.

En wat jij zelf al zegt; hij is ingehuurd om jou te helpen op rijtechnisch gebieg en verder niks, dus eigenlijk heeft hij zich er niet mee te bemoeien!

Maargoed, in zekere zin zet hij jou voor het blok dmv te zeggen dat je op kunt rotten als je daar naartoe zou gaan.

Moeilijk moeilijk, ik zou zeggen slaap er nog eens een nachtje van, iig niet liegen en niet kwaad worden.....

Ik zou niet weten hoe ik het op zou lossen als mijn instrcutrice zou zeggen 'als je daar heen gaat dan rot je maar op'. dat zou ze volgens mij nooit doen......

Sterkte ermee!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:36

Inderdaad erg moeilijk. Ik zou er ook in geen geval om liegen! Behalve dat hij het toch wel van een ander hoort, moet je toch met je instructeur kunnen bespreken wat er gezegd is en over hoe nu verder trainen.
Als dit echt niet mogelijk is, en hij kan met argumenten omschrijven waarom hij zo niet verder wil met lesgeven, dan zal je daaruit je conclusies moeten trekken.
Als hij niet met argumenten komt, maar alleen maar met opmerkingen over dat soort mensen kun je je afvragen of het wel zo'n goede instructeur is. Die wil toch als het goed is ook het beste voor je paard?
Wacht gewoon even af, en ga dan nog eens rustig met hem praten. Als hij niet in wil zien dat 5 dagen rust niet afdoende was, terwijl hij 4 weken stil heeft gestaan, wat moet je dan nog met zo iemand? Hoe moeilijk het ook is om een ander te vinden.
Maar ik hoop dat jullie er samen toch uitkomen.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 19:16

Eigelijk een eigenaardige man, waar maakt ie zich druk om? Snap ik echt niet.

Ik zou hem uitleggen dat Lot van jouw is en dat jij kiest wat je met hem gaat doen. Dat je erg blij met hem bent als instructeur en dat je heel graag bij hem lest, maar dat je zelf beslist waar je met Lot heen gaat. (en "dat soort mensen" brrrrr.. klinkt een beetje engig)

Zou zeker niet tegen hem liegen of iets verzwijgen, hij hoort het toch wel via via. En zegt ie dan toch tegen je dat je op kan rotten omdat ie niet wil dat jij je met "dat soort" mensen inlaat?
Pfff dan zou ik hem een schop nageven!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 20:44

Je hoeft het natuurlijk zelf niet te vertellen, maar als hij er naar vraagt zou ik wel gewoon eerlijk zijn. En als hij echt belangstelling heeft voor je paard vraagt hij waarschijnlijk wel hoe het was, en hoe het gaat. Anders zou ik proberen puur zakelijk met hem om te gaan. Maar heeft hij ook echte argumenten waarom hij jou niet zou willen lesgeven als je naar zulke dierenartsen (want ze is toch dierenarts?) gaat? Heeft da dan invloed op jou inzet en je rijden?
Misschien heeft hij slechte ervaringen, en anders vind ik het een vrij arrogante houding!
Sterkte, problemen met mensen is nooit leuk! Dat is pas van invloed op jou rijden en je paard!

Aletta
Berichten: 50
Geregistreerd: 26-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 20:49

Waarom vind hij dit stom?
Mischien vindt Rodinde iets, wat hij niet kan vinden?
Ik geef zelf ook les en als ik twijfel aan een paardje, of ik denk dat dat beestje een hele tijd verkeerd gereden is (dus vast zit in rug enz.) raadt ik de mensen juist aan om naar een fysioth. te gaan. Baat het niet, dan schaadt het niet, toch?
Trouwens, een massage is zowiezo erg lekker.
Opknappen doet je paardje altijd!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 21:26

Tja..wat zou ik doen? Je zou hem erop aan moeten spreken, want zowiezo geklep achter je rug moet je niet hebben! Dat is echt belachelijk, een van de redenen waarom ik ook gestopt ben destijds. Als ie dit zegt, wat zegt ie dan nog meer achter je rug, dat kan echt niet.
Maar ja, ik ben dus ook niet zo;n held dat ik zoiets even ga uitspreken.

En wat een onzin wbt Rodinde, ze heeft zoveel paarden geholpen die al afgeschreven waren! Mijn instructrice rijdt sommige paarden niet eens, als ze niet eerst door Rodinde zijn behandeld.

Je moet je gevoel volgen. Wat vindt je belangrijker, zijn goede lessen, of hoe hij verder over je praat.
Hij hoort je in je waarde te laten en al helemaal als het over de gezondheid van je paard gaat. En erover liegen?? Daaahaaaaag! Des te mooier juist als Lot zometeen weer topfit is. En anders vertel je hem maar over mijn Imi, die zgnd afgeschreven was als rijpaard, maar nu mooi weer alles doet!

Groetjes Suzanne

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 23:33

Hoi,

Het is natuurlijk moeilijk om het te negeren want als je les hebt dan ben je toch samen heel intensief bezig. Het is ook heel moeilijk om er wel wat over te zeggen. Wat ik persoonlijk zou doen is er wel zelf over beginnen. Ik zou beginnen met zeggen dat je erg blij bent met de manier waarop hij les geeft en dat hij jou en Lot goed vooruit helpt (plus nog 3 complimenten als je ze kan verzinnen). Ik zou er daarna achter zeggen dat je het wel jammer vond dat hij er niet achter stond om naar ROdinde te gaan, maar dat je toch blij bent dat je bent geweest en dat je er goede verhalen over hebt gehoord van mensen wiens mening je OOK waardeert.

Benadruk zijn positieve kanten maar noem zeker ook de dingen waar je het niet mee eens bent.

En als hij dan boos wordt dan zul je je waarschijnlijk nooit meer prettig bij hem voelen...

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 23:56

Hoi Kim, ik zou hem opbellen of als hij op stal is bij jullie even te spreken vragen.
Vervolgens leg je uit wat Rodinde gedaan heeft. Ik neem aan dat hij zelf ook wel zag dat Lot niet goed liep in de rechtersb. Als hij dan zegt: waarom ga je naar dat 'soort mensen' kun je toch gewoon uitleggen dat Rodinde dierenarts is maar ook acupunctuur erbij doet. Bovendien zou ik aan hem vragen waarom hij haar niets vindt. Heeft hij vervelende ervaringen met haar? Dat zou kunnen en dan kan ik me voorstellen dat hij nogal sceptisch is.

Ik vind zo weer zo dat instructeurs niet achter je rug om over je mogen praten. Die van mij doet dat gelukkig ook absoluut niet.
Maar had ik al niet eens eerder van jou vernomen dat hij dat vaker doet, ook over anderen tegenover jou?
Dat zou voor mij dus een reden zijn om geen les meer van hem te willen hebben.

Zitten er echt geen andere instructeurs bij jullie in de buurt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 00:11

Heel onprofessioneel van jou intructeur om achter je rug om te gaan kletsen. Wat is eigenlijk zijn grote bezwaar van jou bezoek aan Rodinde? Laat hij dat maar eens duidelijk beargumenteren maar klaarblijkelijk kan hij dat ook niet.

Tijdens de Ark zagen ik en een paar anderen dat jouw paard onregelmatig was in je proef, vooral in stap. Dat hebben we ook tegen je gezegd en we weten dat toen aan de bodem die niet helemaal top was. Ik vrees dat er toen ook al sprake was van het probleem dat nu bij Rodinde naar boven is gekomen. Als dat zo is dan vind ik jou instructeur ronduit slecht want dan had hij tijdens jou lessen ook al moeten zien dat Lot niet helemaal 100% in orde was. Hij had je moeten adviseren eens met Lot naar een arts te gaan.
En misschien was het probleem wel helemaal niet zo duidelijk herkenbaar voor hem. Dan nog had hij zich moeten onthouden van enig commentaar achteraf. Als jij op een lijn zit met je instructeur dan zijn zulke dingen gewoon bespreekbaar. Als die basis er niet is hoe kun je dan op elkaar vertrouwen in de africhiting en training? Misschien toch wel tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe instructeur.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 09:13

Op de ark kwam het idd door de bodem maar lot was zo onbwijs vaag onregelmatig vooral in de sbrechts maar soms ook niet dus dacht hij en ik ging daar inmee dat hij eronder uitprobeerde te komen.
Hij riep ookwel meteen zet maar op rust maarja dat had ik tijdens zijn vakantie ook gedaan en het hielp niet (toen zette ik 'm op rust ivm zijn leeftijd)
Echt goede instructeurs zijn hier iet te vinden ofja Rien v/d schaft en v/d spek maar dat is onbetaal baar voor mij (v/d schaft 150,- per uur)
En dan heb ik nog een groninger feit is dan ik weinig kans heb ooit verder dan de Z1 of Z2en en ja dan wil niet iedereen je les geven omdat je slechte reclame bent als je al vast komt te zitten in de Z1

Achter mijn rug om banketstaaflen.
mhhaa nee dat niet hij wou meer weten van haar omdat wij redelijk close zijn wat ik allemaal van plan was.
Als hij het over andere klanten heeft heeft hij het nooit over een naam altijd dat vrouwtje of die man... en dan volgt er een voorbeeld bv als ik een zelfde fout heb gemaakt of als we die fout willen voorkomen.
Soms vraag ik zelf van hoe ging het met Anouk (staat dan vaak ook langs de kant ) en dan verteld ie wat er wel /niet goed ging daar heb ik zelf geen problemen mee ikbedoel ze staan toch wel langs de kant te kijken en das belangstelling toch?
Ik bel 'm vanavond even op zal mij benieuwen

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 09:24

Je moet echt zelf weten wat je doet, daar heeft hij niets mee te maken.
Je moet hem echt houden als instructeur, hij is echt een hele goede en betaalbaar!

Dus wat ik zou doen:
het is echt een rotstreek, maar je moet er denk ik niet te druk om maken. Gewoon niets van aan trekken. Laat hem maar lekker banketstaaflen, jij weet wel beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 10:05

Ik zou hem eens rustig achter een bakkie koffie aanspreken.
Allereerst dat je gehoord hebt dat hij met anderen over jouw paard loopt te praten. Dat is niet professioneel, en je kunt gewoon zeggen dat je dat niet waardeert.
Dan over de behandeling van je paard: als hij het er niet mee eens is, dan moet hij maar een goed bod op Lodewijk doen. Als het dier van hem is, mag hij kiezen. Maar helaas zoveel als Lodewijk voor jou waard is, kan hij vast niet betalen. Rot voor hem, maar dat betekent dus dat jij mag kiezen.
Bovendien betaal je hem om les te geven, toch niet om ongevraagd met de verzorging/behandeling van je paard te bemoeien?

Ik zou gewoon alles rustig op tafel leggen, en er dan een conclusie aan verbinden:
Ik les ontzettend prettig bij je, en zou het heel jammer vinden als we daarmee zouden moeten stoppen. Maar ik wil dat je mijn verzorging van m'n paard respecteert en niet achter m'n rug om met anderen op negatieve wijze over mij en m'n paard praat.
Als je daarmee akkoord kunt gaan, blijf ik graag bij je lessen. Zo niet, dan is dit helaas ons laatste bakkie samen geweest.
Wat wil jij?

Lekker je verhaal eindigen met een open vraag, dan is de beurt aan hem. Als hij stil blijft, dan zelf ook niks zeggen; alleen maar open aankijken.
Wordt 'ie boos en loopt 'ie weg, dan is het heel rottig, maar met zo'n onprofessionele en niet-volwassen vent bereik je uiteindelijk toch niks.
De kans dat hij met je meegaat in je redenering is erg groot.

In ieder geval niet gaan liegen, schreeuwen of andere dingen doen waarmee je je onmacht uit. Blijf rustig, hoeveel moeite dat ook kost.

Succes, het komt wel goed.

Tazzzz

Berichten: 57
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 11:09

Apart dat hij zoiets zegt dat je kan oprotten. Het is toch JOUW paard en je doet toch met JOUw paard wat jij wil. Als jij denkt dat dat het beste is voor je paard, dan moet je dat gewoon doen. Iedereen heeft altijd op en aanmerkingen op wat je doet met je paard. Ik heb het zelf ook mee gemaakt. Gelukkig heb ik niet meegemaakt dat mijn intructie zei dat ik dan maar moest oprotten.

Hier in de buurt zijn inderdaad moeilijk goede en betaalbare intructeurs te vinden, maar ik zou gewoon tegen jouw intructeur zeggen dat jij dit zo graag wil. Je kan em natuurlijk ook vragen waarom hij er zo teen is. Misschien heeft ie wel slechte ervaringen ermee ofzo.

Ik zou er goed over nadenken en anders lat je em toch gewoon lekker l*llen. Het zal vanzelf wel weer over gaan.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 18:14

Ik zou daar niet over hoeven nadenken, dan geeft ie je toch lekker geen les?
Ga op zoek naar een andere, zet advertenties etc.
Want dit hoef je toch niet te pikken?
Verward

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 21:57

Lastig probleem, Kim. Als het nou ging over de manier waarop hij les geeft... Dan zou je het denk ik wel weten, maar kennelijk vindt je zijn methode prettig.

Wat ik wel vreemd vind, is dat hij geen andere oplossing heeft dan het paard op rust te zetten als het niet goed loopt. Lijkt mij een beetje ouderwets, misschien dat hij daarom ook zo tegen Rodinde is. Dan kan je je ook de moeite besparen om hem uit te leggen wat ze allemaal gedaan heeft.

Ik zou hem denk ik wel vertellen dat je het niet prettig vind dat hij over jou en en je paard praat op een negatieve manier naar anderen toe. Daarmee is hij over jouw grens gegaan en dat zit je duidelijk dwars. Maar dat je wel graag les van hem hebt en hoopt dat hij jouw beslissingen respecteert omdat die voortkomen uit de wil het beste voor het paard te doen.

Succes ermee!

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:25

Een andere instructeur zoeken is wel heel gemakkelijk (figuurlijk gesproken dan)
Bedenk dat zo'n situatie ook kan onstaan met bijv. een collega of familielid en die kun je ook niet zomaar laten verdwijnen.

Ik zou het ''conflict'' met hem uitpraten zoals een heleboel mensen je al hebben aangeraden.
Kun je lekker praktijkervaring opdoen wat betreft ''conflict-situaties'' Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:50

Tja, liegen zou ik toch ook faliekant weigeren hoor. Misschien zou eens een goed gesprek geen kwaad doen. Lottel is jouw paard, en jij wilt datgene doen wat jij denkt dat het beste voor hem is. alleen laten rusten was in dit geval niet voldoende, de reguliere geneeskunde bood ook geen soelaas en nu probeerde je het op een andere manier. als hij dat nog niet wil begrijpen dan is er aan hem een steekje los.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 09:19

He wat vervelend Kim niet leuk Verward .

Idd wat Jippie zei zag ik ook maar de bodem was ook zwaar kl*te om te rijden vooral voor jouw paard. Maar schijnbaar had hij er toch last van en is dat nu naar boven gekomen.

En instructeur mag het best oneens met je zijn maar dan moet hij dat zeggen en dan verder klaar en niet meer achter je rug lopen banketstaaflen dat is zoooo slap.

Ik zou idd met hem gaan praten en als jullie er niet uit komen op zoek gaan naar iemand die het wel bergijpt Huilen. Dit geeft spanning wat voor jullie beide niet goed is Scheve mond\ .

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 12:13

Ik vind dit erg rot voor je, je zult je nu wel helemaal belabberd voelen: paard niet goed en je steun en toeverlaat laat je op een niet zo'n fijne manier barsten. Ben het helemaal met Sonja en Jippie eens.

Jouw instructeur kent je en weet dat je alles voor je paard over hebt. Lot heeft wobbler gehad, dus bij een vage kreupelheid die je niet kunt plaatsen ga je toch denken dat die rug er iets mee te maken kan hebben. Dus kom je zo snel mogelijk in actie, dat kan hij toch alleen maar toejuichen??? En als hij vindt dat Rodinde niet de juiste persoon is, kan hij dat gewoon zeggen, zonder je te veroordelen. Dat is zijn taak niet, jij betaalt de Da-rekeningen!

Zijn taak is jou lesgeven, begeleiden met(wedstrijd-)rijden en constateren of er iets niet goed gaat. Misschien zit zijn probleem wel daarin: dat hij niet degene is geweest die de onregelmatigheden van Lot heeft geconstateerd. Instructeurs voelen zich vaak gepasseerd bij dit soort dingen. Tja. Zijn kopje thee, denk ik dan.

Beetje machtsmisbruik vind ik dit ook hoor Misselijk , zeker als hij weet hoe moeilijk het is om goede instructie te krijgen bij jullie in de buurt! Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 12:17

he Kim, hou je ons wel op de hoogte hoe je dit op gaat lossen? Ik vind het namelijk ook heel zwak van je instructeur om daar zo over te zeuren. Vraag hem maar eens of hij iets beters weet, en als hij dat doet zeg je "sorry, maar dat is niet goed genoeg".

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 13:13

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden.
lastige is dat je hier in de buurt idd niet zomaar een andere instructeur neemt of ja ze zijn er zat maar dan ga ik hard achteruit in mijn manier van trainen bovendien wil ik niet rijden op een manier waar ik niet achter sta.
Ik bel hem vanavond even vertel in grote lijnen wat er is gebeurd in de kliniek details gaan 'm niet aan als ie het wil weten vraagt hij het maar.
Ik heb inmiddels wat tips van instructeurs uit de regio gehad via Jippie. Die ik in geval van einde verhaal (met mijn instructeur) zeker ga gebruiken dan maar wat verder lessen heb nu toch mijn E dus daar mag gebruik van gemaakt worden toch?

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 13:16

heb je je E al? dan heb ik iets gemist!

gefeliciflapteerd!!! Ben jaloers op je! Wil ook zo graag, maar kan het geld niet missen al is het nog zo!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 18:04

Nou ik heb gebeld hoor.. en pffff het viel heel erg mee! blijkbaar heeft het weekend hem een beetje doen afkoelen.We hebben het goed uitgesproken teminste niet dat ik had gehoord dat hij had gezegd dat hij had gezegt tegen een ander dat ik dan kon oprotten maar ik heb wel uitgelegd dat Rodinde niet iemand was die met ingestraald water en borstels werkt.
Hij heeft min of meer verteld waarom hij in dat soort mensen geen vertrouwen heeft (wegens slechte ervaringen en mensen die geen veearts zijn maar gewoon wat aanklooien)
Ik heb wel eens verteld dat hij bij de RVV werkt en hij heeft daar wat veeartsen aangesproken en gevraagd wat hun ervan vonden.
1 begeleid een endurance ruiter en vond ook dat ik 'm beter ff op rust had kunen zetten en afwachten.

Via de roddels ops tal wist mijn instructeur al dat rodinde hem gekraakt had en hij heeft bij 1 van de veeartsen ook extra advies ingewonnen over hoe nu verder tja toch een pluspuntje hij maakt zich iig zorgen om lottelpaard.
Hij drukte me op het hart dat ik echt voorzichtigaan moest doen .
Vrijdag mag ik er van Rodinde voor het eerst op ik ga dan vwnw werken en naar buiten lange rechte stukken. zodra Lot weer in balans op 4 benen loopt mag ik weer aan het werk. maandag heb ik een half uurtje les waarin hij me verder helpt met het vwnw en kijkt of lot alweer in balans loopt of niet en dus of we rustig aan gaan doen of dat ik 'm weer ga oppakken.
thanx voor jullie advies

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:48

Hee Kim, harstikke fijn voor je dat het allemaal weer opgelost is! Vast wel een opluchting, of niet?