hulp aangeboden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 21:07

hoi ik ben femke een meid van 19 jaar
ik rij al 13 jaar paard en heb al heel wat verschillende beestjes ondermn kont gehad
heb je problemen met je paard waar je je geen raad mee weet vraag het eens aan mij ik heb nu een heel moeilijk paard en ben dat soort dingen wel gewend en weet meestal wel wat ik er mee moet
je mag alles vragen en ik wil (als het in de buurt is)ook wel komen helpen twijfel niet reageer gewoon
groetjes femke Knipoog *LOL* Boos!



Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 21:28

nou kan je gelijk zo gaan doen ik ben nu 7 jaar ziek ik ben in een jaar tijd 30 kilo afgevallen ik heb geen fut en fit voor dat beestje daarom ook verkoop ik hem er staat dat hij zeer sterk is ik weeg nog geen 50 kilo ik heb veel paarden gecorrigeerd en dat zal me zeker bij deze ook lukken maar het is niet eerlijk voor hem als ik hem hou daarom wil ik 1a2 keer per week mensen gaan helpen om toch nog wat in de paarden te doen voldoende geinformeert!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 21:33

ik ga het er maar gelijk weer bij zetten AUB geen comentaar want daar kan ik en de rest niets mee

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 21:51

ik dacht eigenlijk meer dat ze dat wel uit de vragen en antwoorden deden inplaats van het comentaar wat nog niet eens over problemen gaat ja jouw probleem en dat is iedereen afzeiken hoe kan iemand nou uit comentaar halen hoe ik met paarden omga? en nou wil ik de mensen wel eens vragen hoe die hier over denken?

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 22:38

bekijk mn profiel nog eens een keer ,die is al veranderd .Die meiden rijden hem 4 keer per week en doen dat samen ,mijn paard is een geval apart en weet ook zeker dat niemand het gaat lukken .Er zijn nu zoveel mensen geweest die zeiden dat doe ik wel even maar zonder resultaat .Ik denk dat hij het niet naar zn zin heeft op de stal waar ik sta , het is in een drukke omgeving , iets heel anders dan dat hij gewend is. ik heb nu 5 keer bijna onder een auto gelegen, ik denk dat als hij het naar zn zin heeft op een andere stal,in een rustige omgeving met wat meer aandacht van een dezelfde persoon dat je er zo op weg rijd dit probleem ligt niet alleen bij dat ik te zwak ben, maar ook aan de aandacht en omgeving


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 52 bezoekers