Iedere dag trainen beter dan rust?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 12:09

Ikzelf las af en toe ook gerust een "rustweekje" in. Dan hebben ze dagelijks beweging in de vorm van een stapmolen, longeren en/of weidegang. Ik kan dan echt merken dat ze er na zo'n week weer helemaal zin in hebben! (dat geldt trouwens ook voor mij Haha!)



Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 12:24

Natuurlijk... in de "rustperiode" heeft de spier de kans zich meer te ontwikkelen/groeien. Als deze constant belast wordt, is die alleen maar bezig zijn energie aan de inspanning te geven ipv aan de ontwikkeling.

Tolstoi wordt bv maximaal 3 dagen achtereen gereden (ook gezien zijn leeftijd en het zware trainingsprogramma waar hij aan deelneemt ivm de zware oefeningen), en hij heeft er nog nooit zo bespierd uitgezien! Ik heb foto's van mijn YR tijd bekeken met die van nu en hij is duidelijk gegroeid!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:32

Fasel, dan denk ik dat je nog het meeste medelijden moet hebben met de manege paarden en ponys. Als iets geestdodend is wat ze moeten doen, is het wel uur in en uur uit die saaie rondjes lopen. Om vervolgens in een stand gestopt te worden en urenlang tegen een muur aan te moeten kijken...

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:33

laartje"]
[quote="Tyrza schreef:
Natuurlijk... in de "rustperiode" heeft de spier de kans zich meer te ontwikkelen/groeien. Als deze constant belast wordt, is die alleen maar bezig zijn energie aan de inspanning te geven ipv aan de ontwikkeling.

Tolstoi wordt bv maximaal 3 dagen achtereen gereden (ook gezien zijn leeftijd en het zware trainingsprogramma waar hij aan deelneemt ivm de zware oefeningen), en hij heeft er nog nooit zo bespierd uitgezien! Ik heb foto's van mijn YR tijd bekeken met die van nu en hij is duidelijk gegroeid!


heey mensen ff wat testen hoor nou doei Lovers
[/quote]

? Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers