Ze bijt op dr bit.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sourette
Berichten: 7
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: Pijnacker

Ze bijt op dr bit.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 19:05

Haaay....Ik ben Amarins en ik rij ok een tijdje een paardje.....ze heet Sourbrette maar ze is nog heel jong dus ze probert nog veel uit....nu heeft ze weer iets nieuws bedacht.....ze bijt op dr bit...ze pak um gewoon vast en dan gooit ze dr hoofd weer in de lucht en heb je niets meer over dr te vertelle ze kan gewoon weg lope.....weet iemand wat je dr aan kan doen...of kan je dr nix aan doen..??

Groetjes Amarins

Sourette is mijn paardje !! Ze is echt kei mooi en ken heel goed rijden !! Ik ben echt heel erg gek op haar en wil dr nooit meer kwijt !!


Sourette
Berichten: 7
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 20:46

kunnen ze op een rolbit niej bijte dan...??

Sourette is mijn paardje !! Ze is echt kei mooi en ken heel goed rijden !! Ik ben echt heel erg gek op haar en wil dr nooit meer kwijt !!


Sourette
Berichten: 7
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 20:49

hele erg bedankt want ik zit dr wel erg meej want het echt heel verveled je heb gelijk nix meer over dr te verttelle !!!
heel erg bedankt !!

Sourette is mijn paardje !! Ze is echt kei mooi en ken heel goed rijden !! Ik ben echt heel erg gek op haar en wil dr nooit meer kwijt !!

Sourette
Berichten: 7
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 17:03

heel erg bedankt Haha! ik zal kijken wat ik ken doen...!!

Sourette is mijn paardje !! Ze is echt kei mooi en ken heel goed rijden !! Ik ben echt heel erg gek op haar en wil dr nooit meer kwijt !!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Googlebot en 74 bezoekers