Wat moet ik doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 09:49

Een tijdje geleden had ik een topic geplaatst over m'n bijrijdpaardje.
Dat hij niet echt makkelijk aan de teugel gaat, heel sterk in de mond is en dat ik hem met een gebroken bitje rijdt en z'n eigenaresse met een ongebroken trens met tongspeler.
De keer dat ik hem met die ongebroken trens reed kwam hij wel heel makkelijk naar beneden en sommigen zeiden dat dat bitje dan misschien fijner voor hem was.
Maar gister ging ik kijken toen z'n eigenaresse hem reed.
Hij wilde dat bit (ongebroken) dus helemaal niet in, dus ik denk niet dat hij het fijner vindt want bij het ongebroken bit doet hij z'n mond gewoon open.
En ook reed ze hem met slof, omdat hij *sterker* zou zijn geworden nadat hij op het land heeft gestaan. (heb ik nikssssss van gemerkt)
Maar goed, het zag er dus heel geforceerd uit, vooral in het begin. (Slof best strak en volgens mij een false knik)
Maar zo wil ik dus ook niet gaan rijden met hem. (ik mag hem wel met ongebroken bit gaan rijden) maar ik weet niet wat de beste oplossing is.
Ik heb helaas geen foto's van hoe z'n eigenaresse op hem rijdt.

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen


Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 09:52

Ow ja, ook zei ze nog toen ze hem opzadelde. Met dit bit hoef ik tenminste niet zo veel in je mond te trekken.
Dus volgens mij zaagt ze hem echt naar beneden als ze met dat gebroken bit rijdt.
Maar zo wil ik hem echt niet rijden.
Nou ja, misschien moet ik hem dan maar helemaal nie naar beneden proberen te rijden

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 45 bezoekers