Stelling: Is een paard dat zijn achterbeenafdruk..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Stelling: Is een paard dat zijn achterbeenafdruk..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 07:29

Op deze vraag zijn er enekele op BOKT die deze vraag niet in PB willen beantwoorden. Daar zullen ze een reden voor hebben, maar ik heb daar een duidelijk beeld bij. Daarom dan maar in een topic. Graag alleen reageren over de stelling!!!

Stelling: Mag je concluderen dat een paard dat zijn achterbeenafdruk naast die van zijn voorbeenafdruk plaatst tijdens het lopen(dus in de wei of tijdens het rijden) scheef is? (het gaat hier dus niet om de vraag waarom of wat je eraan doen moet!)
Graag jullie visie hierover?

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!


CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 09:40

Oke, bedankt voor de reacties. Er worden veel oorzaken aangedragen waarvan ik ook denk dat dat de reden zou kunnen zijn. Maar buiten dat is de vraag met andere woorden....kan je spreken van een recht paard met zo'n afdrkpatroon?

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 16:57

Jippie schreef:
Goed uitgelegd Lielle, daar sluit ik me helemaal bij aan.

Misschien kan Aqua toelichten wat haar visie hier op is?


Ik zag een paard in het land tijdens de draf die dit deed. In mijn beleving gezien is dit paard dan scheef. Er is niets wat hem hindert hij loopt gewoon zo. Ik was gewoon benieuwd naar jullie menig hierover, dat was de insteek.
Over scheef zijn of scheef lopen moet ik eens goed nadenken. Je hebt in ieder geval een probleem als je paard dat heeft of doet. Toevallig heb ik een merrie van iemand in pension die ook schaatst. Ze is wel Z geweest en heeft er ook geen last. Je kijkt er wel raar tegen aan. Maar dit is niet wat ik bedoelde.

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers