wat doen jullie hier tegen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 19:51

Zoals jullie weten rijd ik sinds 5 weken op Jellie (welshXarabier), maar nu is het probleem Heros.
Ze is vanaf dat zij 1 jaar is en Heros geboren is bij Heros.
Ze zijn echt onafschiedelijk en dat stoort mij bij m'n rijden!
Jellie en Heros staan +/- 500m bij de manege vandaan ik ga ook altijd rijdend naar de manege.
Vanaf de manege kunje Heros of Jellie horen hinniken.
Maar als ik dan es alleen rijd dan hoor je dus Heros de hele tijd hinniken en Jellie wil dan naar hem toe, blablabla. Dat vink nog niet zo erg.
Maar wat gaat ze dan doen: ze vliegt er met me vandoor, ze gaat bokken en steigeren. Heel erg ergelijke!!!!
Ik rijd dus ook bij Heros in de les, als ik dan in het begin daar ben en Michelle met Heros ook, michelle moet altijd eerst ff kletsen en dan rijden, ik wil altijd meteen beginnen met losrijden enzo. Maar ik krijg Jellie niet normaal door de bak omdat Michelle met Heros buiten de bak staat te kletsen.
Jellie gaat dan steigeren en probeert naar Heros toe te vliegen.
Als we dan eenmaal allebei aan het rijden zijn maakt het Jellie niet uit.
Als we dan gaan springen, en Heros weigerd (doet ie bij bijna elke hindernis) en Jellie ziet dat word ze gek en gaat dribbelen op haar plaats (Z-dressuur, hihi) en dan gaat ze ook nog een paar keer omhoog.

Ik rijd nu sinds een paar weken met martingaal, en dat gaat errug goed.
Maar kan nu een tijd geen els rijden want ze is kreupel, waarschijnlijk te kort bekapt, want het begon nadat de hoefsmid was geweest.
Ik mag nu alleen nog maar in de binnenbak (buitenbak is te zacht en mul) op de binnenhoefslag stappen.

Ik hoop dat jullie hier iets opw eten, want in een andere les lijkt me ook nix, want dan hoort ze Heros nog steeds Boos!

-Maaike-


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 18:12

hmmm ja, nee ik dnek niet dat ze apart in de wei kunnen staan, en ze staan naats elkaar in de box maar kunnen geen neuscontact ofsu maken!
Ik rijd nu steeds vaker alleen, soms kom ik Heros wel es tegen als hij met Michelle van de manege komt en ike r naar toe ga, maar dan doet ze geen pogingen om naar hem toe te gaan, zelfs geen hinnikje Verward

-xxx- Maaike

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 5 bezoekers