steigeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:21

Over steigerende paarden is al heel erg vaak geschreven op bokt. Via de zoekfunctie zijn er diverse topics te vinden over dit onderwerp, het kan interessant zijn om die eens na te lezen, misschien staan er nog goeie ideeën tussen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 00:08

In dit topic wordt verschillende malen het advies gegeven om een steigerend paard maar een klap tussen de oren te geven. Dit heb ik al vaker voorbij zien komen, maar ik wil er wel even bij vertellen dat zo'n actie ook gewoonweg gevaarlijk kan zijn, zeker als je gewapend bent met een fles water of iets anders dat heel hard aan kan komen. Hiermee wil ik dus zeggen dat dit allemaal niet zonder risico is, en ook zeker geen garantie tegen het steigeren. Er zijn meer manieren om een paard van het steigeren af te helpen, denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:03

Lovely schreef:
In dit topic wordt verschillende malen het advies gegeven om een steigerend paard maar een klap tussen de oren te geven. Dit heb ik al vaker voorbij zien komen, maar ik wil er wel even bij vertellen dat zo'n actie ook gewoonweg gevaarlijk kan zijn, zeker als je gewapend bent met een fles water of iets anders dat heel hard aan kan komen. Hiermee wil ik dus zeggen dat dit allemaal niet zonder risico is, en ook zeker geen garantie tegen het steigeren. Er zijn meer manieren om een paard van het steigeren af te helpen, denk ik.


Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, een klap tussen de oren is er maar een van, maar misschien niet de beste weg.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers