kijkt steeds naar buiten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Myrna
Berichten: 107
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Den Bosch

kijkt steeds naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 18:02

Heyy.. ik rijd nou un paar maanden (3 ofzo) op patou (manegepaard)maar ik heb nou al van un aantal verschillende instructries gehoord dat ze steeds naar buiten kijkt als we over de hoefslage stappen , drafen en galopperen bij alles dus.. als ik haar probeer recht te krijgen dan gaat ze weer te veel naar binne kijken hebben jullie misschien wat tips voor mij zodat ik patou gewoon recht vooruit kan laten kijken.. ik heb ook al un aantal keer bij andere mensjes gekeken hoe ze bij hun haar hoofd hielt maar alleen bij de ruisters die er al un jaar of langer erop rijden loopt ze niet de hele tijd naar buiten te kijken maar toch best wel vaak.. dit is ook op alle 2 de handen

alle tips zijn welkom...

Liefs myrna

Patou power folife!! Jolanca ik mis je!! kwou dat je er nog was!!



Myrna
Berichten: 107
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 18:13

dat is ook un probleem bij mij ik ben juist te hard in de binnehand
dus daar zal het denk ik niet aan liggen toch bedankt!! met het binnebeen zal ik zeker proberen!!

Patou power folife!! Jolanca ik mis je!! kwou dat je er nog was!!

Myrna
Berichten: 107
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 18:17

Neej ze pakt het bit niet vast en verzet ja dat zou misschien best nog wel eens kunne.. ik ga het zaterdag allemaal eens uitproberen ik hoop dat het lukt..ik laat het nog wel weten.. bedankt voro je tips.. heb je er misschien nog meer?? want hoe meer tips des te beter Knipoog

Patou power folife!! Jolanca ik mis je!! kwou dat je er nog was!!

Myrna
Berichten: 107
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 18:27

ik rij al vrij veel voltes eigen heel erg veel vergeleken met de anderen in mijn les.. maar ik ga zal het allemaal zeker gaan proberen i hoop dat ze un beetje lief is zaterdag en niet loopt aan te stellen met overal van schrikken want da kan ze goed hoor.. heel soms maar... maar ok.. haha bedankt.. heb je misschien msn dan kan ik het je daar vertellen omdak het denk vergeet om hier neer te zettten

Patou power folife!! Jolanca ik mis je!! kwou dat je er nog was!!

Myrna
Berichten: 107
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 14:24

Je bedoelt dus dat ik nou juist mijn buitenhand straker moet pakken dan mijn binnenhand??

het lijkt me eik wel een btje logisch.. Bedankt!!!
als ik het zo goed begrijp heb je het toch wel goed uitgelegd hoor

Liefs myrriej

Patou power folife!! Jolanca ik mis je!! kwou dat je er nog was!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 9 bezoekers