rijden volgens 'een' systeem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:45

Mijn systeem is aan verandering onderhevig, omdat Waldo overal wel iets vindt om zich aan te onttrekken en dan moet ik het weer eens op de andere boeg gooien Knipoog

Ik rijd op dit moment als volgt: Ik stap een paar rodnjes met lange teugel, stel Waldo dan meteen laag in, in de 'basishouding' en stap hem daar los met voltes en stelling. Dan ga ik veel overgangen rijden naar draf en probeer ik hem daar laag te houden. Vervolgens veel overgangen in de draf zelf om hem scherp aan het been te krijgen. Dan ga ik aangaloperen en pak ik beide kanten een rondje contragalop mee. Daarna ga ik werken aan de middendraf en pak ik hem wat meer op, en gaan we wijken, extra inbuigen, sb en travers. vervolgens stel ik hem weer laag in en laat ik hem lekker uitdraven en stap ik met lang teugeltje en beugels uit een aantal rondjes.

Op dit moment loopt ie zo erg goed, dus voor mij is dit even 'mijn systeem' Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers