Tenen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:06

Ik heb precies hetzelfde probleem Boos! Het ziet er vreselijk uit, ook omdat mijn benen heel dichtbij het paard liggen ... zo ziet het er op elke foto uit alsof ik hem net een rotschop verkoop Verdrietig

Mijn voeten staan normaal niet naar buiten (Jacksel, het uit enigszins naar buiten wijzen van de voeten is trouwens bij veel vrouwen hoor ). Toen ik begon met rijden wezen mijn tenen nog niet naar buiten; het probleem begon pas toen ik mijn hakken leerde uitdrukken .. ik kan het niet allebei. Frusty

Zou het ermee te maken hebben dat ik mijn hakken zo ver uitdruk dat je mijn hele zool kunt zien? Verward

Kerstmuts



Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:41

Ja dat weet ik, alleen het rare is dat ik het ook helemaal niet bewust doe. Ik heb het ook als ik fiets ... ga soms bijna onderuit omdat ik met mijn hak soms de grond raak als ik een bocht maak . Het voelt heel natuurlijk aan, maar als ik dan in de spiegel kijk Bloos. Maar als ik weer begin met rijden zal ik mijn aandacht eerst op mijn hakken richten en dan op mijn tenen, misschien dat dat helpt.

Ik reed altijd bij een manege met vaste beugels, maar misschien kan je het een keer proberen met riempjes (kort vastmaken) en van die klapbeugels. Dan kan je vragen of iemand longeert zodat jij je alleen op je voetstand richt. (Ik heb er helemaal geen verstand van, hoor.)

Kerstmuts

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 28 bezoekers