Aan de teugel rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:30

Ik heb het op deze manier geleerd; doe net alsof je twee sponzen in je handen hebt en knijp daar in.
Ik denk dat een manege pony je heel moeilijk begrijpt als je hem aan de teugel wilt rijden. bij ons lopen ze elke dag met hun kop in de lucht. Het is per pony verschillend, meestal moet een pony er even doorheen omdat hij het niet snapt en dan gaat het daarna super..
Maar het blijft oefenen oefenen oefenen........ succes

She's my lady Lovers



Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 17:51

gekke_koei schreef:
en zonder enige moeite...



Zo ziet het eruit maar ze doet wel degelijk iets met haar handen. (vraag het aan dr, kijk erna, vraag of ze jou wilt begeleiden)
Het is meer een kwestie van gevoel wat je wanneer moet doen en hoe fel.. is bij elke pony anders..
Blijf oefenen, iedereen heeft het ooit een keer geleerd. Je moet het door hebben, en je moet je pony ook door hebben. Je zult merken dat je dan elke dag handiger wordt...
Succes

She's my lady Lovers

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:13

eponaschatje schreef:
ik weet niet of je er iets aan hebt maar hoe hoger je je handen houdt hoe hoger het hoofd van je pony komt


OP deze manier hijs je je pony omhoog. Het is de kunst om het hoofd van de pony met je benen omhoog te rijden, maar zover is het nu nog niet.

Probeer er toch eens over te praten met een instruktrice, het is zo moeilijk uit te leggen en bij elke pony werkt iets anders..

She's my lady Lovers


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, ComscoreBot en 76 bezoekers