slofteugel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 09:57

Juist. De mensen die het hardst roepen dat het dieren beulerij is hebben schijnbaar geen flidee hoe je er dan wel mee om moet gaan! Als je het goed doet is er niks aan de hand. Juist een heel fijn hulpstuk dan. Maar als je niet weet wat dan wel precies het goede gebruik van een slof is, tja dan is het idd een martel werktuig. Kennis van mensen is erg gemakkelijk af te lezen aan de reactie op de slof teugel. Er zijn er die het nooit een goede teugel zullen vinden, onder welke omstandigheid dan ook. Die mensen weten dus kennelijk niet hoe ze er mee om moeten gaan, en kennen schijnbaar alleen de verkeerde manier, jammer hoor.


sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 14:37

Ok dan ik ook maar even. Ik kreeg bij Diana v/d Spek les (lest zelf bij ankie) en ik Moest met een slof rijden. Ik heb er lang mee gereden. Reden? Mijn paard kon zich zo verzetten op een klein stukje, dat je een ruim uur verder was als ze er doorheen was. Einde oefening, niks geleerd, en energie weg. Ook de lust om haar te rijden ging een beetje weg. Logisch als je alleen maar daar mee bezig bent. Met de slof als hulpje op precies DAT moment was ze er doorheen. Ik ben toen heel snel vooruit geschoten, en toen mevrouw M klaar was was haar hele probleem als sneeuw voor de zon verdwenen, en heeft ze nooit meer moeilijk gedaan. Dat noem ik nou hulp bij een goede instructrice!
Ik heb er nu een geweldig licht paard aan over gehouden, die disipline heeft, en ALTIJD netjes aan de teugel loopt.
Ik was zo trots op haar toen ze er zo ineens door heen was, werd er helemaal rood van...

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 47 bezoekers