uitrekken in galop (bos)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Comez

Berichten: 93
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 11:06

wat ook heel goed kian helpen is 1 teugel omhoog en, dan heb ik het niet over boven je hoofd, maar zo hoog dat je de neus van je paard naar binnen vraag, hierdoor worden ze minder sterk en kan je weer oppakken waar je gebleven bent. O ja, teugel omhoog, is niet naar achteren, dat doe je namelijk wel snel automatisch. Dus originele handpostitie en dan omhoog tot het neusje komt. Goed been erbij houden.

Nu foto's van Comez in mijn profiel


Comez

Berichten: 93
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:31

Citaat:
MEt twee teugels in een hand dus, maar nee hoor, meneer denderd gewoon door


ja dat is wat, met mijn paardje heb ik dat (gelukkig) niet. Hij is er een keer vandoor geschoten, maar heb hem wel om kunnen "trekken". Maar ja daar heb jij niets aan. Ik zou dan toch, als je inderdaad dressuurmatig niets kan verbeteren, naar een hulpmiddel kijken. Toch denk ik al doet hij het in de bak niet, dat als hij er op die manier vandoor gaat en jij niets meer te vertellen hebt, er toch ergens, al dan niet, dressuurmatig of anders in de paard eigenaar verhouding een probleem ligt en begrijp me niet verkeerd, maar een paard "on the run" zonder dat je daar iets tegen kan doen is een levensgevaarlijke situatie. Ik wens je veel succes met het oplossen van je probleem.

Nu foto's van Comez in mijn profiel

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers