nooit verder dan de M1 komen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 18:22

Ik denk(weet wel zeker) dat reddy geen privéles heeft van de betreffende instructrice, maar clubles. En daar heb je zelf meestal niet zoveel over te zeggen Verdrietig (ben ervaringsdeskundige Knipoog )

Ik zit diep te denken wie je zo kunnen helpen, maar ik zou het niet weten Verward Misschien een goede fysiotherapeut/ergonoom etc. Verward
En heel goed opletten dat je recht zit, die feedback moet je op de club toch nog wel kunnen krijgen Verward

Een tijd blijven lichtrijden op je moeilijke kant helpt misschien ook wel. Het kan ook zijn dat je je spieren(die wsl ook wel iets 'scheef' zijn) door het doorzitten iets teveel belast en daardoor scheef/verkrampt gaat zitten.
Het klinkt een beetje vaag, maar ik heb het beeld niet zo heel goed in mijn hoofd zitten dat ik hele duidelijke dingen kan zeggen (zie je nu eenmaal meestal springen Knipoog )

Succes!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 70 bezoekers