hoe houd ik hem in bedwang.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

hoe houd ik hem in bedwang.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 16:03

ik rij op de manege op bliksem. hij is errug snel. in probeer veel oefeningen met hem te rijden en hij loopt ook wel mooi aan de teugel maar al ga ik met hem galoperen dan reageerd hij niet meer op het bit en gaat gewoon keihard racen( en dat is niet alleen bij mij). ik probeer hem dan op een volte te zetten, en als hij dan weer in draf zit gaat hij gewoon keihard draven en probeerd weer aan te springen met het gevolg dat je hem weer niet houd. we rijden nu nog in de binnenbak maar binnenkort gaan we in de buitenbak rijden en ik ben echt bang dat ik hem dat echt niet meer kan houden. hebben jullie mischien tips???. iemand zei tegen mij dat het mischien slimmer is om hem met een martigaal of elastiek te rijden wat vinden jullie daarvan??? trouwens bliksem was eerst eigen pony en is nu bijna een jaar van de manege
Eliana

Shetland bokker #7



Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 16:25

heeft echt niemand tips???

Shetland bokker #7

Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 16:55

ja als ik priveles op hem rij dan gaat het allemaal best wel lekker enzo... dan luistert hij veel beter naar je dus ik ga van de week weer een priveles rijden en ik hoop dat het weer goed gaat.

Shetland bokker #7


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers