Geen les

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Geen les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 23:25

Nou, ik loop met het grootste rijtechnische probleem dat je maar kunt hebben, ik heb namelijk geen les.
Hoe komt het? Kort samengevat: Degenen die goed zijn hebben geen tijd en degenen die mij niet aanspreken hebben wel tijd, maar die hoef ik dus niet. Zo rijd ik nu dus al 7 maanden rond....
Ik heb af en toe wel les van de instructrice die mij ook begeleide met mijn vorige paard, maar zij heeft niet veel tijd, dus dat zal gemiddeld eens in de maand zijn. En de clublessen zijn in die zeven maanden weinig doorgegaan, dus echt helemaal geen les...
Dan nog een probleem erbij: ik heb geen trailer dus kan ook nergens heen om te lessen Verdrietig
Ik kon Jildau zelf wel het een en ander leren, maar nu zit ik vast omdat ik geen les heb. Het is zo frusti! Huilen
Dus misschien is het handig als ik bij deze weer eens de zoveelste oproep plaats: Is er iemand die instructie geeft in de regio Woudrichem/Gorinchem?

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 00:13

Sorry, ik weet ook niemand... Misschien kan je een advertentie op marktplaats zetten?

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 00:25

dat is balen! weet hoe frusterend dat kan zijn! en op marktplaats een advertentei zetten kan wel helpen.. en misschien aan de instructrices die je wel aanspreken vragen of hun nog iemand weten??

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 09:05

Ik denk dat ik in ieder geval dat marktplaats eens probeer. Maar de rondvraag heeft tot nu toe weinig opgeleverd. Er zijn wel goede met tijd, maar die zitten meteen minstens 20 km. verderop en dat gaat dus niet...

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 09:16

Marktplaats idd proberen hoor, ik heb daar ook ooit eens een advertentie neergezet en ik heb nu de beste instructrice die ik me maar kan wensen *LOL*

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 17:51

En Lianne, weet je wel?

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 17:51

Of je moet je trailer in orde maken en Amera nog eens vragen....

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 19:57

Hoop dat je iemand vindt, zonder les rijd niet echt handig! Succes!!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:02

ik moet een dik uur rijden naar mijn les het is denk ik maar wat je ervoor over hebt en hoe belangrijk je het vind...

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:49

Het is erg jammer dat je geen les hebt.
Heb je voor nood geen vriendin ofzo die je een beetje kan helpen. jij zit erop en je voelt alleen maar en een vriendin kan kijken en ziet hoe het eruit ziet, dat zie jij niet. Bijvoorbeeld je houding, dat is iets belangrijks waar altijd aan gewerkt kan worden.
Maar als je echt verder wilt komen heb je inderdaad goede instruktie nodig. Helaas weet ik niemand bij jou uit de buurt, succes verder