draver

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 08:57

Ik heb ook een pony die van de baan komt, een duiveltje.. Extreme duivel
Met haar hoef ik echt niet aan te komen in een mooie Dressuurring, met prachtige bordjes..
Enige reactie van haar zou zijn: OOOOH, mooie witte hekjes, leuk, we gaan springen..
Er is dus geen ronde vorm te bekennen..
Loopt met r hoofd torenhoog, en wat voor bit ik ook gebruik, naar beneden doet ze m echt niet.
Maar, met uitstrekken loopt ze juist wel goed, niet qua hoofdhouding en stelling.. maar wel qua benen..
Kreeg ik met les altijd complimentjes over Haha!
Maar, ik weet dus dat ze heel moeilijk zijn, en erg doordrammerig, dus, ik denk dat als je dat een beetje eruithebt, ze heel fijn kunnen lopen.
Maar, sommige hebben inmiddels zoveel te verduren gehad.. dunne bitjes, zweeptrauma's..
Maar, het komt er zoals gewoonlijk weer op neer, dat ik hier ff het beeld van Navy schets, en jij daar geen donder aan hebt..
Ik ga nu trouwens Westernrijden, heb het met Dressuur helemaal gehad..
Succes!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.



Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 19:26

Haha.. las net mijn reactie en d8: heb ik dat geschreven??
Blijkbaar.. Ik heb dus maar een paar weekjes rond gelopen met het id Western, rijdt nu volop endurance, maar goed.. Gaat t al wat beter met je paardje?? Was ff benieuwd..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 14:22

Manda,
I know, dat profiel heb ik lang niet meer gewijzigd, mij was wijs gemaakt dat ze half arabier/ half Trakhener ofzo was, ik wist gewoon zeker dat ze ook Draversbloed had, en meer mensen zeiden dat, en dus had ik dat er van gemaakt, nu is het dus zeker (na veel gepuzzel en onderzoekjes) dat ze een volle Draver is!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook en 83 bezoekers