Rihjoka heeft weer iets nieuws..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 10:39

Oefen veel overgangen. Op het moment dat je gaat voelen dat ze het weer wil gaan doen, zet je haar meteen stil of in stap. Lukt je dit, draai je haar om en rij je zeer voorwaarts naar de kant waar jij heen wilt. Zet haar dus aan het werk. Maar beloon ook als ze luistert...



Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 11:11

Ik zeg het nu: mensen die achter je rug om praten zijn achterbaks. Als je het niet eens bent met de stand van zaken, overleg het dan gewoon met deze persoon. Je zult zien dat elk verhaal 2 kanten heeft en als men gewoon open kaart speelt, kan er ook eerder een oplossing gevonden worden... Wat is er nou leuker dan ideeën uitwisselen? Zo leer je toch van elkaar???

Jasmijn, veel succes met rijden, hoor!;)

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:16

Ook al zou ik het niet eens zijn met jouw rijstijl, dan overleg ik dat altijd. Ik geef gewoon mijn mening. Wat je ervan vind, moet je uiteraard zelf weten. Zoals ik al zei: zo wissel je gedachten met elkaar uit en dat is toch hardstikke leuk?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:25

Probeer in draf je handen beiden wat naar buiten te zetten, zodat de schouders hierdoor op de hoefslag gedwongen worden te blijven en je binnenbeen eraan houden, zodat hij niet door je binnenbeen heen valt (dus let erop dat hij recht blijft en niet krom tegen je binnenbeen aanloopt. Hij moet in principe eigenlijk licht naar binnen gebogen blijft in stelling en buiging, zonder dat het binnenachterbeen onder de massa vandaan loopt). Tegelijk je been waakzaam houden en zorgen dat hij voor je gevoel VOOR je blijft lopen. Dus eigenlijk net een tandje hoger in tempo dan normaal, maar op zo'n manier dat dit tempo wel onder controle blijft...

Denk dat je dat dit gaat lukken?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 14:19

Is goed.

Tip met niet stilstaan: Zet hem tegen een wand aan, of liever nog een hoek, dan kan hij geen kant op. Het blijft altijd een uitdaging he, paardrijden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers