middendraf. - expensive doet het niet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 09:39

hoe leer ik dit aan? als ik de hulpen geef voor middendraf dan gaat ze alleen sneller maar niet ruimere passen maken. als we in galop willen en in een hoek gepaseerd dan gaat ze op de lange zijde in middendraf dus hij kan het wel maar kent het gewoon niet als oefening, hoe leer ik dit aan? (heb het maar druk, al die dingen aan leren)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 20:11

dan maakt ie zijn passen niet ruimer Frusty maar ik zal het es proberen morgen ofzo

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 07:51

ik snap het wel, hoor zep!! ALLEEN mijn pony kan et niet en ik vraag hoe ik dat moet leren me pony kan het wel maar niet als oefening

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 20:17

gisteren vorige eigenaar gesproken en die zei dat ie het super kon ik weet al waardoor het komt.. een voerprobleempje (tjka een ongeluk zit in een klein hoekje)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 bezoekers