niet aan de teugel *snik*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 19:13

mijn pony kan wel aan de teugel maar sinds een paar weken weigerd ie.. ik heb geprobeerd en lang, soms wel een half uur zitten spelen en vanalles geprobeerd maar het lukt niet en ik ga hem natuurlijk ook niet naar onder trekken ook goed losgereden eerst dus daar kan het ook niet aan liggen, mijn vriendin zegt dat ik een hulpmiddel moet gebruiken zoals b.v. thiedeman maar dat wil ik niet. ik doe hetzelfde als eerst maar hij gaat gewoon niet meer, netalsof ie het verleerd is, wat kan ik doen?
Huilen verdrietige yentl

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-01 19:53

hoe kan je merken dat ie dat heeft? leg er dan es wat meer overuit? en kan een rubberen bit dan helpen of een scheef dat aan de ene kant dikker is en de andere kant dunner want aan 1 kant is ie sterker? ik hoop dat dat het is
ooh ik verstond bitproblemen..
leg er dan tog es wat meer overuit

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 06:49

ik doe het juist ontspannen en blijf dan steeds bezig...
'k les niet met hem, daar is helaas geen mogelijkheid voor, misschien dat me kennissen les wil geven (?)
geeft ook les aan andere mensen dus

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 17:39

ooh ja maar ik ga weer terug op biks want hem nu van dat gemende spul en nu issie sloom, wat dikker geworden en gaat niet maar aan de teugel... misschien komt het van die biks want sinds toen ging ie niet meer nu ik erover na denk DAT IS ET HOOP IK!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 07:22

nee ik weet al wat het is, het eten want sinds hij geen biks meer krijgt is ie sloom, doet ie geen middendraf en gaat ie niet aan de teugel. stomme musli mix vandaag snel een zak biks halen *ren ren naar de boerenbond*

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 07:41

lisette, eerst ging ie wel en toen had ik em nog maar een week en hij voelt zich prettig en probeert niet uit bij andere zoals mijn vriendin probeert ie wel uit. hij kan het wel want met longeren lukt het ook en sunnylover een paard gaat niet vanzelf aan de teugel dan is het niet aan de teugel

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 20:23

zucht lees nou de andere berichten
ik heb geen instructeur
oke stop maar
hier kom ik niet wijs uit ik word hier heeel erg Extreme duivel Boos! Frusty frusty van!
ik ga haast schelden Bloos

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 18:19

hoi sonja
ja oke bedankt
op stal.. expensive staat niet op stal Lachen maar in de wei maar ik rijd op stal teelen en daar rijden dan me kennissen want het is van hun. en ik denk ook van ik maak me eigen beslissingen dus geen hulpteugel is ook geen hulpteugel daarmee wrijf je het er alleen maar in vind ik
en je kan later niet meer zonder
maar vandaag ging ie al wat beter en het wijken gingen ook perfect cool beest joh

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers