probleem met houding, tips gevraagt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

probleem met houding, tips gevraagt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 23:50

Tijdens het rijden (ook met buitenritten) merk ik dat ik mijn schouders vast zet...op het moment dat ik het zelf opmerk probeer ik wel te ontspannen, maarja ik heb het dus niet de hele tijd zelf door en dan zet ik ze weer vast...heeft hier iemand tips omdat te verbeteren?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 11:43

Thanx!
Dat lintje ga ik zeker uitproberen Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 23:57

Okkie1 schreef:
hoe gaat het nu?


Het gaat al beter vind ik zelf
Ik ben nu de hele tijd bezig met mijn houding en maandag ging het een stuk beter. Ben heel veel bezig in stap en kleine beetje draf. Zit naar mijn idee al een stuk rechterop Lachen

Ik heb wel vreselijke spierpijn in mijn schouders Lips are sealed omdat ik zó gewend ben ze vast te zetten en nu moet ontspannen...(ik draai nu constant met mijn schouders, worden ze 'moe'van en dan kun je sneller ontspannen)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 00:06

mdmoiselle schreef:
Hoe zet je je schouders vast? Als je naar voren gaat zitten kun je dit misschien wel proberen. Probeer je hand plat tussen je schouderbladen te leggen. Dat doe ik altijd als ik te veel naar voren ga zitten, dan ontspan ik mijn schouders ook weer.

succes ermee!


ik zit inderdaad tever naar voren en doe daarbij ook nog eens mijn handen tever naar voren dubbelop dus...maar ook dat probeer ik nu te verbeteren Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 bezoekers